Ik heb een 12" iBook G4 en een Sony Ericsson K700i met Orange. Graag wil ik gaan internetten via GPRS en bluetooth en ik krijg het ook deels aan de praat. Je kan met Orange gebruik maken van 2 APN adressen, wap en internet. Via wap kan je eigenlijk alleen wappen maar met wat instellingen kan je er ook mee internetten. Voordeel is dat dit dan kostenloos en onbeperkt is! Maar met die instelling kan je niet mailen.
Als ik vervolgens de instelling aanpas naar internet zou je alles moeten kunnen doen, tegen betaling van 3 euro per MB. Maar dan kan ik alleen mailen en juist weer niet internetten... Orange bied op hun website een programma aan maar die vind mijn toestel niet. Heeft iemand volledig werkend GPRS van Orange (zonder continue van verbinding te moeten wisselen) werkend met OS X?
Als ik vervolgens de instelling aanpas naar internet zou je alles moeten kunnen doen, tegen betaling van 3 euro per MB. Maar dan kan ik alleen mailen en juist weer niet internetten... Orange bied op hun website een programma aan maar die vind mijn toestel niet. Heeft iemand volledig werkend GPRS van Orange (zonder continue van verbinding te moeten wisselen) werkend met OS X?