2nic's neer 1router(niet gebundeld)

Pagina: 1
Acties:

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:38
Ik wil 2 netwerk kaarten met een router verbinden.
maar dan is mijn vraag is dan of dat geen kortsluiting oplevert?
de bedoeling is niet om de twee netwerk kaarten te bundelen maar "los" van elkaar te laten werken.
want de onboard netwerk kaart wordt wel gevonden door win64 maar de pci niet, win xp vind de onboard niet maar de pci wel :S

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Memendo

V4-power/Team BSD

Windows 64 is officeel nog niet uit, dus vraag ik me af hoe je hier aan komt. GoT is geen warez helpdesk!

En waarom zou er kortsluiting ontstaan, dat gebeurt alleen als je een voedingslijn direct op de ground zet.

Ten derde denk ik dat je beide nic's in beide osen wel aan de praat moet kunnen krijgen, maar als je er al niet eens bij zet wel moederbord je gebruikt en welke losse nic hoef je weinig support te verwachten.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
ik heb een briljant idee: je installeerd gewoon de drivers voor die nic in XP... :z (zelfde geld voor xp64) dan heb je maar 1 nic nodig...

wat dacht je daarvan :?

[ Voor 34% gewijzigd door Zwelgje op 02-04-2005 19:56 ]

A wise man's life is based around fuck you

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
memendo schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:51:
Windows 64 is officeel nog niet uit, dus vraag ik me af hoe je hier aan komt. GoT is geen warez helpdesk!
Een beetje voorbarige conclusie omdat hij misschien wel een beta-versie heeft (die ik namelijk ook heb)

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

• Phyth0n
falconnl schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:58:
[...]

Een beetje voorbarige conclusie omdat hij misschien wel een beta-versie heeft (die ik namelijk ook heb)
klopt ik heb de beta
Erik schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:56:
ik heb een briljant idee: je installeerd gewoon de drivers voor die nic in XP... :z (zelfde geld voor xp64) dan heb je maar 1 nic nodig...

laat de 3com drivers voor win64 niet bestaan

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 20:39
memendo schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:51:
Hij is al wel officieel uit, sinds 31 maart. Ook is er al tijden een gratis release-candidate te downloaden bij Microsoft.
Erik schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:56:

Voor 64bit-Windows heb je ook 64-bit drivers nodig, en voor veel hardware is die er nog niet.

Zat er trouwens bij je mobo geen driver-cd met de driver van de netwerkkaart voor Windows (32 bit dus)? Lijkt me stug dat de netwerkkaart van een nieuw moederbord niet met XP werkt.

Twee netwerkkabels vanuit je pc naar je router moet gewoon lukken lijkt me.

[ Voor 11% gewijzigd door Tom Paris op 02-04-2005 20:03 ]

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Amd4all schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:00:
[...]
klopt ik heb de beta

[...]

laat de 3com drivers voor win64 niet bestaan
de onboard wordt door win64 herkend, probeer daar dan drivers voor te vinden.(voor xp32). dan heb je genoeg aan 1 nic

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Nou, als telkens maar één van beide kaarten werkt krijg je nooit een loop 8)7

• Phyth0n
Erik schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:04:
[...]

de onboard wordt door win64 herkend, probeer daar dan drivers voor te vinden.(voor xp32). dan heb je genoeg aan 1 nic
ik laat het het liever over de pci netwerk kaart lopen die is het snelt :9

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Memendo

V4-power/Team BSD

falconnl schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:58:
[...]

Dan moet je wel officeel beta tester zijn en als je dit soort vragen stelt, ben je(TS) dat vast niet.

• Phyth0n
memendo schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:22:
[...]

Dan moet je wel officeel beta tester zijn en als je dit soort vragen stelt, ben je(TS) dat vast niet.
nee dat hoeft niet...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 09:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kunnen we nu weer ontopic gaan ?
Tstarter : als er geen drivers voor zijn, zal het redelijk snel ophouden ben ik bang.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1