Toon posts:

LCD tv's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

ik ben opzoek naar een goede en degelijke LCD-tv van maximaal 1400 euro. Het liefst zou ik toch wel een 76 cm of nog beter een 82 cm beeldbuis willen hebben. Deze bestaan wel, maar hebben ze ook een beetje kwaliteit. En kunnen jullie mij type lcd tv's aanraden in deze afmeting- en prijsklasse?

Ik heb al aardig wat topics hier doorgelezen, maar de een zegt dit de ander zegt zus en de ander zegt weer zo.

Bij MyCom had ik wel een (volgens mij) aardige LCD tv van 82 cm gezien van het merk MyCom. Hebben mensen hier ervaring mee en is het wat? En welke resolutie heb je minimaal nodig voor een 76 of 82 cm beeldscherm?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Zodra er een merk op staat van de winkel zelf dan is het vaak een of ander vage fabrikant.
Daar heb ik zelf weinig vertrouwen in. Bekijk in zulke gevallen altijd goed naar de specs en reviews.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Volgens mij staat dat scherm van mycon in de koopjes thread (aanbiedingen). Vrijwel alle nieuwe schermen hebben een goede resolutie, dat is het probleem niet zo, grootste probleem is de snelheid van het scherm, de zwartwaardes en de inkijkhoek. Daarnaast ligt het er aan wat voor ingangen je wil hebben: dvi, hdmi of alleen scart/component?

Ga eens naar een winkel om er een aantal op een rij te zien, 1400 voor een 82 cm scherm zul je echter niet snel vinden. De beste merken zijn philips/sharp/sony en daarachter JVC en bijvoorbeeld samsung.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:02:
Beste mensen,

ik ben opzoek naar een goede en degelijke LCD-tv van maximaal 1400 euro. Het liefst zou ik toch wel een 76 cm of nog beter een 82 cm beeldbuis willen hebben. Deze bestaan wel, maar hebben ze ook een beetje kwaliteit. En kunnen jullie mij type lcd tv's aanraden in deze afmeting- en prijsklasse?

Ik heb al aardig wat topics hier doorgelezen, maar de een zegt dit de ander zegt zus en de ander zegt weer zo.

Bij MyCom had ik wel een (volgens mij) aardige LCD tv van 82 cm gezien van het merk MyCom. Hebben mensen hier ervaring mee en is het wat? En welke resolutie heb je minimaal nodig voor een 76 of 82 cm beeldscherm?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Goed en degelijk in combinatie met een B-merk of huismerk bestaat niet. ;)

Dus of je moet je budget naar boven bijstellen, of je wens naar schermgrootte naar beneden. :)

Of je neemt het risico met een B-merk en kijkt hoe lang het ding meegaat, maar dat lijkt mij de minst wenselijke optie. :P

Aannames zijn fataal.

• mrVB
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 10:03
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 00:21:
Volgens mij staat dat scherm van mycon in de koopjes thread (aanbiedingen). Vrijwel alle nieuwe schermen hebben een goede resolutie, dat is het probleem niet zo, grootste probleem is de snelheid van het scherm, de zwartwaardes en de inkijkhoek. Daarnaast ligt het er aan wat voor ingangen je wil hebben: dvi, hdmi of alleen scart/component?

Ga eens naar een winkel om er een aantal op een rij te zien, 1400 voor een 82 cm scherm zul je echter niet snel vinden. De beste merken zijn philips/sharp/sony en daarachter JVC en bijvoorbeeld samsung.
Vergeet Panasonic niet. De nieuwe 32 inch ziet er waanzinnig goed uit. Ik vind zelfs dat hij nog iets mooier is dan de sharp.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal wel een noob zijn hoor, maar ik kan de nieuwe van Panasonic niet echt vinden? Welk type bedoel je? Heb je er een linkje van? En hoeveel kost die tv?

Goh goh wat een vragen :P

Verwijderd

Er loopt in V&B een topic over de 26 en 32 inch MyCom TV's: 26" LCD voor 899

• Tele
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 16:11:
Ik zal wel een noob zijn hoor, maar ik kan de nieuwe van Panasonic niet echt vinden? Welk type bedoel je? Heb je er een linkje van? En hoeveel kost die tv?

Goh goh wat een vragen :P
http://www.panasonic.nl/Products_Sub_Category.asp?M=607|602|601|4|1

http://www.kieskeurig.nl/...BD29E337EC1256FCF003CCF58

€ 1860,00

8)7
Pagina: 1