MSI megabook S250 laptop, (toetsenbord) ervaringen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:09
Op zoek naar een nieuwe laptop stuit ik op de complete, strak vormgegeven en aantrekkelijk geprijsde MSI S250. (12" notebook)
Er is niet veel gebruikersinfo te vinden maar ik hoop via dit topic iemand te vinden die deze laptop (heeft) gebruikt en mij kan vertellen wat zijn/haar ervaringen zijn met name wat betreft het toetsenbord. Deze wordt namelijk in 1 van de reviews met de grond gelijk gemaakt, aangezien ik geen winkel kan vinden waar ze de laptop in de showroom hebben staan kan ik het niet zelf testen...

Ben benieuwd!
Alvast bedankt, en hier nog wat URL's over de laptop:

http://www.msi.com.tw/pro...pro_nb_detail.php?UID=601 (MSI productsite)
http://www2.hardwarezone....s/view.php?cid=14&id=1413 (Uitgebreide review)

[ Voor 3% gewijzigd door onne op 02-04-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Als ik zo die toetsen zie zal hij idd niet echt lekker typen, ik heb nml ervaringen met zulke toetsenborden.

Als je echt een goed toetsenbord wilt en toch een 12" laptop moet hebben, moet je eens naar de IBM X40 kijken. Beste tobo op de markt, en de toetsen zijn ook nog eens fullsize :D

Niks typt beter dan dat kleine tobo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:09
RS_003 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:12:
Als ik zo die toetsen zie zal hij idd niet echt lekker typen, ik heb nml ervaringen met zulke toetsenborden.

Als je echt een goed toetsenbord wilt en toch een 12" laptop moet hebben, moet je eens naar de IBM X40 kijken. Beste tobo op de markt, en de toetsen zijn ook nog eens fullsize :D

Niks typt beter dan dat kleine tobo :)
IBM laptops typen lekker ja, en de Toshiba Portege R100 die ik hiervoor had had ook een lekker groot toetsenbord... maarja deze is beter betaalbaar ;)

Je zegt dat je "ik heb nml ervaringen met zulke toetsenborden". Heb je d'r 1 specifiek in gedachten? Wellicht 1 die vaker in showrooms staat? Zodat ik het zelf kan testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Ik had een tijdje geleden hier ook een review over gelezen, kan em nu niet meer vinden... Maar voornaamste nadeel wat daar naar voren kwam was de ZEER geringe batterijduur, op meer dan 1,5 uur hoef je niet te rekenen. Wat dat betreft zou je beter op de S260 kunnen wachten, die zou veel betere batterijduur gaan bieden.

Wat betreft dat toetsenbord, dat zal qua formaat nog wel eens erg mee kunnen vallen, aangezien het een widescreen notebook is. Hierdoor is het toestenbord dus groter dan op een "gewone" 12", gezien de grotere breedte.

[ Voor 23% gewijzigd door Splash op 03-04-2005 01:03 ]