Toon posts:

WEP code voor e-tech router, waar instellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik beschik over een wireless e-tech router, en wilde zojuist even WEP instellen.
Dus ging naar het ip van de router waar je een control panel treft, maar tot mijn verbazing vind ik hier nergens de mogelijkheid om WEP in te stellen.

Heeft iemand enig idee waar dit in te stellen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 16:36 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Lees de handleiding eens door, daar zal het vast wel in staan.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Verwijderd

Topicstarter
Wolfboy schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 16:38:
Lees de handleiding eens door, daar zal het vast wel in staan.
Geloof ik graag, probleem is dat ik die niet meer heb ;)
Op internet kan ik hierover verder ook niet echt bruikbare info vinden. Iemand een idee?

Verwijderd

Ja, geef eens een paar screenshots zou ik zeggen. De kans is klein dat er iemand voorbij komt draven die toevallig "een e-tech router" heeft (welk typenummer?) en je dat eventjes gaat vertellen.

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:27
Op de website van E-Tech staan handleidingen van (bijna) alle modellen.
Als die van jou er niet op staat, kun je hier misschien even een typenummer geven, misschien dat iemand het apparaat kent.

Verwijderd

Topicstarter
Chillem.nl schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:08:
Op de website van E-Tech staan handleidingen van (bijna) alle modellen.
Als die van jou er niet op staat, kun je hier misschien even een typenummer geven, misschien dat iemand het apparaat kent.
Hmmm vreemd. Ik krijg een control panel van E-tech te zien. Maar de router is toch van Sweex zie ik nu, wireless access point model LC000010, werkt i.c.m een multi pc modem.

Iemand die me verder kan helpen?

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Je hebt nu dus het merk en model, dus zou de meest logische stap zijn om op de site van de fabrikant te kijken. Oftewel: Klik...
Is dat ding misschien eens met een firmware van e-tech geflashed ipv sweex?

[ Voor 18% gewijzigd door FlipFluitketel op 03-04-2005 15:25 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
FlipFluitketel schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:22:
Je hebt nu dus het merk en model, dus zou de meest logische stap zijn om op de site van de fabrikant te kijken. Oftewel: Klik...
Is dat ding misschien eens met een firmware van e-tech geflashed ipv sweex?
Bedankt. Lijkt me heel sterk, weet eigenlijk wel zeker van niet.
Op de site van Sweex staat alleen geen firmware voor de LC000010.

Overigens lijkt het er vreemd genoeg wel op dat het control panel van e-tech gewoon werkt, aangezien ik laatst de firewall hiervan heb uitgezet en dat ook gewoon werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Schopje, iemand die me verder kan helpen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 22:16 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zoals JSS al eerder zei, geef eens wat screenshots van het menu (en dan wel een screenshot van een menu waar iets uit te halen is).
Op deze manier kan niemand iets zinnigs vertellen over jouw E-tech/Sweex router met E-Tech/Sweex menu..

Heb je al eens met Sweex gebeld/gemaild? Misschien weten zij er meer over..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1