Toon posts:

[XP] *.dll is een illegale kopie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 2 dagen hier last van. Ik heb niets bijzonders gedaan met de pc sindsdien

verhaal, als ik soms iets opstartkrijg ik meldingen van windows dat een een of ander dll bestand geen legale kopie is, voor zover ik heb gehad is msvfw32.dll, inres.dll en zelfs msgplush.dll :S, dat is niet eens van windows zelf. windows staat er nu 6 weken op

Heeft iemand hetzelfde probleem? Ik heb gezocht maar niets gevonden.

Ik weet niet goed wat ik er mee aanmoet, het is steeds een ander dll, als ik die melding krijg gaat windows wel gewoon verder, en nooit 2 keer dezelfde dll.

Ik heb er norton laten zoeken en adaware, ook is het opstarten trager geworden, heeft dat hier iets mee te maken? de games zijn nog wel even vlot

specs:
ASUS A8N SLI deluxe
ADM 64 3000+
ASUS 6800GT
HItachi 160Gb sata 8mb cache
Bequiet 400W 1.3 2 fan

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:52

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 16:30:
Ik weet niet goed wat ik er mee aanmoet, het is steeds een ander dll, als ik die melding krijg gaat windows wel gewoon verder, en nooit 2 keer dezelfde dll.

Ik heb er norton laten zoeken en adaware, ook is het opstarten trager geworden, heeft dat hier iets mee te maken?
Met name dat aspect van het opstarten wijst toch in de richting van ad-/spyware/virus.
Kijk eens met msconfig wat er allemaal opstart. ("start", "uitvoeren", typ "msconfig", tabblad "opstarten")
Verder eens goed controleren op spyware met Hitman Pro. Dat overkoepelt meerdere anti-spyware programma's, waardoor het heel grondig is.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Lijkt op een besmette PC

Mijn oplossing als 'niets' helpt: HD formatteren, XP opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
met trager opstarten bedoel ik dat het blauwe balkje normaal 6 keer langskomt, maar nu 12-13 keer langskomt.

ik zal hitman pro er even overheen gooien

Verwijderd

Topicstarter
hmm volgensm ij is het opgelost, het leek met de commandtiming te maken te hebben, T1 kan hij blijkbaar niet aan, nu op T2, (wel 1000MB/s minder bij sisoft), het blauwe balkje komt weer 6 keer langs, en nog geen meldingen gehad :)

Verwijderd

Topicstarter
het was niet opgelost, van vgakaarten die niet konden worden gevonden (maar toch beeld) en niet konden aagesproken, ik kkon niet eens in deze computer komen, ik alle drivers geuninstalled, en alle drivers van de cd geinstalleerd, en alles gaat weer vlekkeloos (zolang het duurt)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welk OS hebben we het hier over?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

En wat is de exacte foutmelding die je krijgt?
Verder, als je de laatste bent die in een topic post, wil je dan je post editten in plaats van een nieuwe post maken? Bedankt :)

Verwijderd

Topicstarter
sry, het gaat om winXp sp2, ik heb al 2 dagen geen foutmelding meer gehad dus blijkbaar waren de drivers fucked ofzow, maja alles is weer geod :)

Verwijderd

dan zet ik dat nog even in je topictitel :)
Pagina: 1