Ik heb het volgende pobleem, er worden geen devices meer weergegeven in apraat beheer.
Ik ben er op de volgende manier achter gekomen:
1 Ik kon plotseling niet meer internetten.
2 Daarna bleek dat ik geen verbinding met het netwerk had, ik kon ook kon niet meer pingen naar de router,
3 Ik voerde de wizard "thuisnetwerk of kleinbedrijfsnetwerk opzetten"uit. Windows gaf aan dat ik geen netwerkdevice had.
4 Ik ging in aparaatbeheer kijken of mijn netwerkkaart problemen had. Daar bleken geen devices meer weergegeven te worden.
5 Daarna heb ik maar een reboot gedaan en een ander netwerk kaartje er in gezet. Windows detecteerde hem niet dus ging ik configuratie scherm ----> Hardware toevoegen, toen pakte die hem wel.
Alleen nu worden er nog steeds geen aparaten weergegeven in aparaatbeheer.
ik heb de search gebruikt, maar kon niks vinden over dit probleem.
Hopelijk kan iemand me helpen in welke richting ik moet zoeken
Ik ben er op de volgende manier achter gekomen:
1 Ik kon plotseling niet meer internetten.
2 Daarna bleek dat ik geen verbinding met het netwerk had, ik kon ook kon niet meer pingen naar de router,
3 Ik voerde de wizard "thuisnetwerk of kleinbedrijfsnetwerk opzetten"uit. Windows gaf aan dat ik geen netwerkdevice had.
4 Ik ging in aparaatbeheer kijken of mijn netwerkkaart problemen had. Daar bleken geen devices meer weergegeven te worden.

5 Daarna heb ik maar een reboot gedaan en een ander netwerk kaartje er in gezet. Windows detecteerde hem niet dus ging ik configuratie scherm ----> Hardware toevoegen, toen pakte die hem wel.
Alleen nu worden er nog steeds geen aparaten weergegeven in aparaatbeheer.
ik heb de search gebruikt, maar kon niks vinden over dit probleem.
Hopelijk kan iemand me helpen in welke richting ik moet zoeken