Ik heb een Sweex memorystick van 64 MB, welke vandaag belangrijke Wordbestanden eraf heeft gegooid. Als ik ze zoek op bestandsnaam, vind ik ze wel terug, maar het zijn geen Word bestanden meer, er staat een internet teken voor. (ze staan nu in de map deze computer) Als ik erop dubbelklik krijg ik dat de pad niet meer bestaat. Is er een manier waarop ik hier weer Word bestanden van kan maken???
ik heb deze gezocht en geprobeert, maar hij vind het niet terug....
REST2514.EXE
Kan ik nog iets anders proberen?
REST2514.EXE
Kan ik nog iets anders proberen?
Kijk ff in de FAQs hier, links zat naar dat soort programma's 
Nou vooruit, nog een:
http://www.ontrack.com/easyrecoveryprofessional/
Nou vooruit, nog een:
http://www.ontrack.com/easyrecoveryprofessional/
[ Voor 40% gewijzigd door roelio op 02-04-2005 15:22 ]
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Je hebt ze zeker naar "Deze computer" gesleept? Dat "internet-tekentje" dat je bedoelt, geeft volgens mij aan dat je een snelkoppeling hebt gemaakt. Als je daar op dubbelklikt vindt de pc het originele bestand niet, dus zegt ie dat dat pad niet meer bestaat. Maar is de USB-stick dan wel nog aangesloten?Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:00:
Ik heb een Sweex memorystick van 64 MB, welke vandaag belangrijke Wordbestanden eraf heeft gegooid. Als ik ze zoek op bestandsnaam, vind ik ze wel terug, maar het zijn geen Word bestanden meer, er staat een internet teken voor. (ze staan nu in de map deze computer) Als ik erop dubbelklik krijg ik dat de pad niet meer bestaat.
Je kunt dat overigens controleren door naar de extensie te kijken. De extensie bestaat uit 3 tekens achter de bestandsnaam. Om deze te zien, klik dan rechts op het bestand, dan op "eigenschappen" en kijk dan bij "bestandstype". Het verschil tussen een word-document (.doc) en een snelkoppeling (.lnk) is dan snel te zien.
Probeer dat slepen nog een keer, maar houd nu de control toets eens ingedrukt bij het slepen. Dan verschijnt er bij de muiscursor een plusje, wat betekent dat je het bestand kopieert. (hoewel ik in dit geval bang ben dat dat niet werkt, probeer het toch maar)
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik denk eerder dat het andersom is. Waarschijnlijk zijn er op de usb stick niet de bestanden, maar de snelkoppelingen gezet.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
WTF is een 'internet teken'?Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:00:
Als ik ze zoek op bestandsnaam, vind ik ze wel terug, maar het zijn geen Word bestanden meer, er staat een internet teken voor.
[ Voor 3% gewijzigd door j-w op 02-04-2005 15:42 ]
Er is een snelkoppeling gemaakt naar het bestand, maar ik denk dat het bestand helemaal weg is, kan niks vinden ook niet met recovery programma.
zoals eerder gezegd je hebt waarschijnlijk de snelkoppelingen op de USB stick gezet en niet de daadewerkelijke bestanden. In dat geval is er helemaal niks mis met je USB stick, maar heb je gewoon zelf een foutje gemaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:00:
Ik heb een Sweex memorystick van 64 MB, welke vandaag belangrijke Wordbestanden eraf heeft gegooid. Als ik ze zoek op bestandsnaam, vind ik ze wel terug, maar het zijn geen Word bestanden meer, er staat een internet teken voor. (ze staan nu in de map deze computer) Als ik erop dubbelklik krijg ik dat de pad niet meer bestaat. Is er een manier waarop ik hier weer Word bestanden van kan maken???
Pagina: 1