Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Bookmarks in post historie

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Voor intressante draadjes wordt er wel eens door users terug-vind-posts gemaakt. Even snel posten zodat de user via de posthistorie zo het topic kan terug vinden :) Deze post wordt puur gemaakt omdat het topic intressant is, daardoor graag in de posthistorie moet terug komen en de bookmarks toch niet zo makkelijk surfen.

Kortom, om zomaar een balletje op te gooien, is het mogelijk om bij de bookmarks een extra functie te maken als "laat topic in posthistorie terug komen"? De posthistorie wordt dan uitgebreid met de topics uit de bookmark wanneer van toepassing :)

Ik weet niet of het technisch mogelijk/wenselijk is en ik begrijp dat de posthistorie zo behoorlijk wordt uitgebreid qua functie, maar ik denk dat hier wel behoefte aan is :)

Verwijderd

misschien dat het zou kunnen via post;delete.

maw: als je op z'n knopje zou drukken wordt er zeg maar een dummy post neergegooid, waardoor dat topic in de db in jouw active topics komt, en meteen daarna wordt die dummy post weer getrashed (waarbij de link in AT behouden blijft).

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Is een beter idee dan niet het verbeteren van de bookmarks feature? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Spider.007 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:52:
Is een beter idee dan niet het verbeteren van de bookmarks feature? :)
Mijns inziens is het probleem vooral dat de te volgen topics eigenlijk op verschillende plaatsen te vinden zijn. Je hebt eigenlijk in deze drie dingen die je / ik zou willen:
  1. Terugvinden geplaatste berichten / topics waarin je hebt gepost
  2. Topics volgen
  3. Topics voor later bewaren.
Het probleem met het huidige systeem is dat je bij 2 het probleem hebt dat je meestal zowel de topics wil volgen waarin je hebt gepost als een deel van je bookmarks. Misschien is daarom het volgende een idee: Een knopje met "volg dit topic". Het topic komt dan in je bookmarks én samen met je posthistory, in een mooi overzichtelijk lijstje.

DM!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Topicstarter
Spider.007: wat stel je dan voor :) ? Aangezien het mij (en anderen) voornamelijk zal gaan om het toevoegen van bookmark topics aan de post historie. Wat heb jij dan in gedachte om deze situatie te creeeren :) ?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

We Are Borg schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 21:00:
Spider.007: wat stel je dan voor :) ? Aangezien het mij (en anderen) voornamelijk zal gaan om het toevoegen van bookmark topics aan de post historie. Wat heb jij dan in gedachte om deze situatie te creeeren :) ?
Misschien is het mergen van Bookmarks in de Post History wel een goede oplossing; wat mij betreft voldoet de functionaliteit om bookmarks in myreact weer te geven echter wel voldoende :) Het mergen binnen de Posthistory is wellicht handig voor enkelen; maar zal ook zeker veel verwarring veroorzaken.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Wellicht per user een gepersonaliseerde bookmark-folder, en de 'Bookmark dit topic' uitbreiden met een tpl + bijbehorende code dat zodra er een bookmark gemaakt wordt, de betreffende user deze in een van zijn eigen folders kan bookmarken?

Of anders ipv gepersonaliseerde folders, in ieder geval 2 folders: "Post reminders" en "Bookmarks", aangezien het verschil tussen deze twee momenteel zeer klein is.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

r0b schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 21:05:
Of anders ipv gepersonaliseerde folders, in ieder geval 2 folders: "Post reminders" en "Bookmarks", aangezien het verschil tussen deze twee momenteel zeer klein is.
Maar het is vaak zo niet zozeer dat je een post reminder wil, maar dat je gewoon een topic wil volgen: omdat je er in gepost hebt, of omdat [insert_reason] .

Probleem met allerlei simpele fancy oplossingen die het huidige systeem veranderen is dat niet iedereen het op prijs zou stellen en dat ten koste zou gaan van de aanwezige en m.i. toch wel goede functionaliteit. Aan de andere kant heeft uitbreiding rotzooi, verlies van overzicht, bloatware, etc. tot gevolg.

Maar chem heeft hier vast een duidelijke mening over :P .

DM!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Heb je al eens gekeken naar de ToDo functie :?

M.a.w.: Er zit al zoietzs in React

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

De ToDo functie voegt het topic toe aan je bookmarks, niet aan de posthistory, en dat laatste is nou net het verzoek van de TS. In mijn ogen niet een heel erg geschikte oplossing :)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik zie er niks in nu weer zoiets op tig verschillende plaatsen neer te zetten eigenlijk :o
Deze functionaliteit zit in React, je kunt hem vinden in het menu, en op de frontpage van GoT.

Misschien dat crisp er iets in ziet ?

[ Voor 10% gewijzigd door moto-moi op 03-04-2005 13:31 ]

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Misschien dat crisp er iets in ziet ?
nee ;)

Intentionally left blank