Toon posts:

[.ASPX] VS verpest code

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Tweakers,

Ik heb een web applicatie gemaakt die dynamisch pagina's bouwt. Deze zet dan ook de pagina titel vanuit code behind (inhoud van <title> tag). Dit kan door runat=server op de title tag te plaatsen, je kan hem dan vanuit code behind instellen.

Het probleem is alleen dat #@%$#@%@ visual studio waarschijnlijk denkt "Hee, een title tag met runat=server, dat kan vast niet goed zijn", en die gooit hem er dan gewoon weer doorleuk elke keer uit.

Iemand enig idee hoe je aan VS verteld dat hij met zijn leuke ideetjes van je tags af moet blijven?

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ik zou eerder voorstellen om dit in Software Algemeen te stoppen. Aangezien het een usage vraagje is.
Daarnaast is .aspx toch geen programmeertaal :?...

In VS: Tools > Options > Text editor >HTML/XML > HTML Specific > Enable HTML Validation uitvinken.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het probleem is alleen dat #@%$#@%@ visual studio...
Adem in, adem uit. Voel die rust. :) Dan geef ik dit topic intussen een rotschop naar SA. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.