Toon posts:

Grote flash bestanden door gebruik jpg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien hoe ik de swf of animated gif bestanden die ik maak met flash kleiner kan krijgen, wanneer ik hierin jpgjes gebruik? (De kwaliteit mag ook best iets minder zijn). Ik heb al gezien dat je bij het exporteren de jpg kwaliteit in kunt stellen en dat de resolutie aangepast kan worden snap ik ook wel. Maar ik dacht ook eens een keer gehoor te hebben dat je dit op een bepaalde manier kon aanpakken.

:?

• Daos
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je zegt het zelf al. Je moet jpg gebruiken met lagere resolutie of grotere compressie.

Als je plaatje simpele kleuren heeft kan je beter gif gebruiken. Als het een heel simpel plaatje is, dan kan je hem het beste namaken in flash. Voor foto's ben je afhankelijk van jpeg.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Veel meer dan comprimeren van je plaatjes valt er volgens mij inderdaad niet te doen; maar ik verplaats je topic even naar het juiste subforum; wellicht weten ze daar meer dan ik ;)

SA > WG

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Als het je om de laadtijd van je SWF te doen is, zou je kunnen overwegen de JPEGs extern te houden en in runtime on-demand te importeren.

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 12:14
Je zou ook je plaatjes dynamisch kunnen inladen op het moment dat ze nodig zijn, hiervoor zijn op flashkit wel voorbeelden te vinden

Icons are overrated