Hallo,
Ik ben bezig met een intranetpagina, en probeer hier een word document te laten genereren met dynamische inhoud. Mijn vriendelijke zoekmachines wisten me het antwoord niet te leveren, ik weet ook niet of het wel kan inclusief een dot bestand, want hiervoor deed ik alles gewoon in HTML en dan de contenttype op application/msword zetten
Zover heb ik dit gevonden:
Ik kom er echt niet uit, heb hier ook nooi mee gewerkt, ik hoop dat iemand me kan helpen?
Ik ben bezig met een intranetpagina, en probeer hier een word document te laten genereren met dynamische inhoud. Mijn vriendelijke zoekmachines wisten me het antwoord niet te leveren, ik weet ook niet of het wel kan inclusief een dot bestand, want hiervoor deed ik alles gewoon in HTML en dan de contenttype op application/msword zetten
Zover heb ik dit gevonden:
ASP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| dim objWord, objWordDoc Set objWord = Server.CreateObject("Word.Application") objWord.Visible = False objWord.DisplayAlerts = False objWord.ScreenUpdating = False Set objWordDoc = objWord.Documents.Add() objWordDoc.AttachedTemplate = Server.MapPath("label.dot") ' Hier wil ik dus eigenlijk op een plek "velden" invullen ' maar de vraag is hoe? Ik kan er niks contreets over vinden :x objWordDoc.Content.InsertAfter "" ' wat doet dit eigenlijk ^ objWordDoc.SaveAs Server.MapPath("test_doc.doc") objWordDoc.Close objWord.Quit |
Ik kom er echt niet uit, heb hier ook nooi mee gewerkt, ik hoop dat iemand me kan helpen?