[2000] NTBackup van WindowsXP gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 08:22
We hebben een Windows 2000 server waar een tapestreamer inzit, maar nu is mijn vraag als ik de backup van windows Xp wil gebruiken welke bestanden ik dan dan moet kopieeren?

Heb wel een icoon gevonden in de system map, maar is dat icoon voeldoende of moet ik die map ervan ook ergens wegplukken?

:|

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik begrijp hier geen zak van? Over welke bestanden heb je het :?

In ieder geval lijkt me dit totaal niks met hardware te maken hebben :) Opslagmedia & I/O Controllers > Windows Operating Systems dus. En probeer je probleem/vraag wat duidelijker te omschrijven.

• Henkpaulus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-03 08:22
Ik bedoel we hebben een pc die draaid op windows 2000 en daar loopt die backup niet echt super, en ik heb een pc die draaid windows XP.
En daar werkt het allemaal perfect, dus nu wil ik de windows backup van Xp op de WIn 2000 machine hebben.
En welke bestanden ik dan van Xp naar 200 moet kopieren voor het backup proggie.

Snap je het nu ?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Aha :) Je kunt ntbackup.msi gebruiken om de Backup exec te installeren. Echter ik denk niet dat dit op Windows 2000 gaat werken. Maar niet geschoten is altijd mis ;)

Titel verder verduidelijkt overigens ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BalusC op 02-04-2005 12:08 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je voor problemen met ntbackup op die server? Lijkt me nuttiger om dat op te lossen :)

Wat weil je backuppen? de omschrijving is nogal vaag :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-04 22:57
wat zij zeggen: met NTbackup is niets mis, behalve het niet ondersteunen van VSS, maar dat gaat afaik zowieso niet onder 2k werken.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Pagina: 1