Toon posts:

[Exchange] Privé en publieke agenda gecombineerd weergeven?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of het mogelijk is met Exchange 2000 1 centrale agenda te behouden en tevens voor elke gebruiker een afzonderlijke agenda en dat deze 2 agenda's gecombineerd worden.

Dus als volgt

Een management agenda waar alle afspraken van het bedrijf in staan.
Voor elke werknemer een aparte agenda.

Als een werknemer zijn agenda inkijkt moet hij zowel de afspraken van de management agenda te zien krijgen én de afspraken van zijn eigen agenda.

alvast bedankt

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
je kan in outlook wel aangeven dat je graag 2 agenda's tergelijktijd wilt zien (naast elkaar) dan kan je makkelijk kijken of iets niet overlapt.

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Van de optie was ik op de hoogte, maar ik zoek eigenlijk iets waarin het 'verweven' is met elkaar.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Da ken niet volgens mij :)

Wees consequent, maar niet altijd

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel even aan zodat in ieder geval je probleem duidelijk is. Kun je hier in het vervolg zelf op letten?

Exchange agenda's > [Exchange] Privé en publieke agenda gecombineerd weergeven?*

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Een mogelijke oplossing is een user aan te maken met naam 'Publieke agenda' en die agenda gedeeld zetten voor iedereen.

Iedereen kan die dan in z'n Outlook openen en bewerken ;)

Verwijderd

Ja, dat kan. Je kan er zelfs meer dan 2 als je dat wilt. En je kan er ook nog rechten aan geven bv aan de algemene agenda, de groep die de agenda beheert en de groep die er alleen in mag kijken. Uiteraard in je eigen agenda mag je alles.
Wel moet je er opletten als je hiernaast nog een PDA gebruikt. Bij gebruik met meerdere agenda's geeft vaak de synchronisatie software problemen. Wel kan hij dan de contactpers. synchroniseren maar bij de meerdere agenda's raakt hij in de war en doet sychronoiseerd hij geen van alle.
Dus eerst bedenken wat je wilt alvorens je er toe overgaat.

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 18:56:
Ja, dat kan. Je kan er zelfs meer dan 2 als je dat wilt. En je kan er ook nog rechten aan geven bv aan de algemene agenda, de groep die de agenda beheert en de groep die er alleen in mag kijken. Uiteraard in je eigen agenda mag je alles.
Wel moet je er opletten als je hiernaast nog een PDA gebruikt. Bij gebruik met meerdere agenda's geeft vaak de synchronisatie software problemen. Wel kan hij dan de contactpers. synchroniseren maar bij de meerdere agenda's raakt hij in de war en doet sychronoiseerd hij geen van alle.
Dus eerst bedenken wat je wilt alvorens je er toe overgaat.
Hij wil "1 centrale agenda te behouden en tevens voor elke gebruiker een afzonderlijke agenda en dat deze 2 agenda's gecombineerd worden", zoals jij het nu omschrijft moet de user nog steeds 2 agenda's openen voordat hij ze beide kan vergelijken. De user wil een centrale agenda in z'n prive agenda, het lotus idee.. Volgens mij ga je dit niet redden met een extra user.
Pagina: 1