Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MDF] Prijs per vierkante meter?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:27
Ik heb er al is vaker aan gedacht om mezelf van mijn sweex kast te ontdoen, maar aangezien een nieuwe kast te duur voor mij is, wil ik overgaan naar MDF zelfbouw (direct ook mijn eerste casemod dus).

maar:

- Op google kan ik geen prijzen vinden
- hetzelfde geldt voor de Gamma en Karwei

dus is mijn vraag, wat is de prijs per vierkante meter MDF? want als dat meevalt, zal ik is serieus over het ontwerp gaan nadenken :)

bij voorbaat dank :)

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:58
Bang om buiten te komen of zo? Je kunt toch wel even naar de Gamma/Karwei/Formido/overige bouwmarkt fietsen?

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

• Beerkeeper
Shakespeare2000 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 09:07:
Bang om buiten te komen of zo? Je kunt toch wel even naar de Gamma/Karwei/Formido/overige bouwmarkt fietsen?
Alleen de Gamma is op fietsafstand, maar als bijvoorbeeld Formido en/of Karwei goedkoper is, kan ik de prijzen vergelijken en het evt. overwegen of het waard is de afstand af te leggen :) .

De gamma kan ik wel even langsgaan, maar de rest ligt niet bij mij in de buurt

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-10 20:23
valt wel mee hoor die prijs, ik was voor m'n woofer kist van 100 liter totaal iets van 15 euro ofzo kwijt, en dat was bij de gamma. ik d8 een oppervlak van 1.60 ofzo bij 90 dat dat iets van 6 euro kostte

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-10 20:23
ik denk dat de prijs niet zoveel zal uitmaken hoor... :/

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 17:32

Shuriken

Life is all about priorities

Of je surft naar de homepage (bv. www.gamma.com)

In het gamma krantje staat mdf 4 mm is 7.99 euro ~ 22 mm is 26.99 euro dat is voor platen van 244 x 122. Ze hebben ook nog halve platen. Dus iets van 122 x 61.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Beerkeeper
joostje schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 09:08:
valt wel mee hoor die prijs, ik was voor m'n woofer kist van 100 liter totaal iets van 15 euro ofzo kwijt, en dat was bij de gamma. ik d8 een oppervlak van 1.60 ofzo bij 90 dat dat iets van 6 euro kostte
Dat valt idd nog mee :)

dat is dus:
1.60 x 0.90 = 1.44 m² voor 6 euro, teruggerekend 6 / 1.44 = 4,17 euro per m² :) bedankt :)

• Shakespeare2000
  • Laatst online: 20:58
Je kunt ze toch ook even bellen? En voor de rest ben ik he wel met joostje eens, 't zal niet veel uitmaken qua prijs. Misschien ben je uiteindelijk duurder uit, omdat je een aantal kilometers moet rijden, en de prijs vrijwel niets uitmaakt.

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

Verwijderd

een plaat van 61 cm bij 122 cm kost hier bij de gamma € 4,80 geloof ik

• Beerkeeper
Hmm, dan zal ik toch even langs moeten gaan als ik nu opeens verschillende prijzen hoor :?

maar ja, toch bedankt voor de hulp :)

• Sprite_tm
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Zoals hierboven aangegeven: Ga het gewoon vragen aan de bouwmarkt zelf; hetzij pak de fiets/auto/OV en ga erheen hetzij zoek het telefoonnummer van die lui op en bel ze even. Daar had je toch zelf ook wel aan kunnen denken?

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.