Oké, ik heb een Chaintech 9EJL1 mobo + Maxtor 200Gig/8MB Cache/133ATA + Chaintech 4200 Ti met 128 mb erop, en telkens als ik een grafisch game wil spelen, slaat het spel vast om de zoveel seconden. Het gebeurt niet in het menu scherm of tijdens de intro's wat dat zijn toch maar vids meestal. Ik heb veel gezocht in dit forum of google, en ook een aantal oplossingen geprobeerd, maar dat resulteerde niet tot een verbetering.
Het gebeurt echt als de game echt gestart is en ik in het spel zit.
Eerst dacht ik dat mijn videokaart te warm werd, nu heb ik een zalman 700 cooler erop gezet en nu is het nog steeds. Ik heb 2 HD's maxtor120 gig + WD200 gig, en allebei heb ik ze al eens single aan de pc gehangen met een nieuwe windows install.
Nvidia drivers en Omega heb ik beiden geprobeerd wat geen resultaat had. Ook als ik alle opties in spellen uit zet en op 800*600 ga spelen, komen de haperingen nog steeds voor.
Ik heb het dan over spellen als Act of War en Driv3r en Brothers in Arms en Constantine.
De processor blijft koel, 30-40 graden en de videokaart ook.
Dit alles draait op een Pentium 4 2.66 met 1 gig ddr geheugen & win2000
Als ik andere dingen wil doen zoals videobewerkingen in windows of dvd's heb ik helemaal geen problemen. Ik weet het niet meer, misschien dat iemand kan helpen ??
Het gebeurt echt als de game echt gestart is en ik in het spel zit.
Eerst dacht ik dat mijn videokaart te warm werd, nu heb ik een zalman 700 cooler erop gezet en nu is het nog steeds. Ik heb 2 HD's maxtor120 gig + WD200 gig, en allebei heb ik ze al eens single aan de pc gehangen met een nieuwe windows install.
Nvidia drivers en Omega heb ik beiden geprobeerd wat geen resultaat had. Ook als ik alle opties in spellen uit zet en op 800*600 ga spelen, komen de haperingen nog steeds voor.
Ik heb het dan over spellen als Act of War en Driv3r en Brothers in Arms en Constantine.
De processor blijft koel, 30-40 graden en de videokaart ook.
Dit alles draait op een Pentium 4 2.66 met 1 gig ddr geheugen & win2000
Als ik andere dingen wil doen zoals videobewerkingen in windows of dvd's heb ik helemaal geen problemen. Ik weet het niet meer, misschien dat iemand kan helpen ??
[ Voor 9% gewijzigd door jeffrynr1 op 02-04-2005 02:21 ]
JuSt FxP