Toon posts:

Shuttle SS51G moederbord transplantatie FS56v1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig om een FS56v1.0 in een SS51G te proppen.. Maar waar ik tegenaan loop is JP14.. Ten eerste is dat een ander formaat en ten tweede kan ik nergens vinden welk pinnetje wat is..

Tot dusver heb ik kunnen herlijden dat pin 1tm8 de USB is en dat 9tm14 te 1394 is.. Maar welk pinnetje nu wat is??

De USB is niet erg.. JP3 doet hetzelfde.. Maar ik weet megod niet wat nu de pinout is voor de 1394??

Nog iets.. Er moet ook een in en uitgang voor het geluid op zitten??

Afbeeldingslocatie: http://www.modguru.nl/geklooi.jpg

De linker is dus de connector die op JP14 past.. De twee rechter zijn de 1394 en de in en uitgang van het geluid..

offtopic:
Ik moet log meer macrofoto's maken.. dit is prut

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 01:52 . Reden: update ]

Verwijderd

Topicstarter
Niet helemaal 24U, mare ik ga zo naar bed.. Vandaar..

Weer hard op zoek geweest, helaas niets gevonden.. Misschien dat iemand anders een hint heeft waar ik moet zoeken??

Of is dit wat meer voor Casemodding & Elektronica?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 10:28 ]

• hesselim
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 31-07 17:59

hesselim

it wasn't me

Ik ga ervan uit dat je geen documentatie hebt kunnen vinden.
Ik denk dat het helemaal niet zo moeilijk is om er achter te komen welke pin voor wat is.

De pin layout van usb en firewire connectoren zijn bekend. Als je nu heel voorzichtig de witte mantel aan de kant van je connectoren opend kan je zien welke kleur draad in welke pin gaat. Maak hiervan een schema. Je zou ook elke draad door kunnen meten van connector tot connector, dan hoef je de mantel ook niet te beschadigen.

Ik weet het: Het is heel arbeids intensief, maar ff doorzetten en je hebt de juiste pinnen te pakken

System Specs

Verwijderd

Topicstarter
Dat is t m nu juist.. Ik moet een andere maat connector erop zetten.. Het MB die ik erin geknutseld heb heeft een andere connector voor de aansluitingen aan de voorkant, dan het MB wat er origineel inzat..
Dus probleem is dat ik met twee soorten connectoren te maken heb met een totaal andere pinout.. (op de nieuwe MB zit alles geintregreerd op een JP14 namelijk.)

Ik kan dus nergens documentatie vinden wat nu wat is helaas.

Als ik vergelijkings materiaal had, dan had ik idd voor de optie die jij noemde gekozen.. Maare weet t nie, duss..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand.. Jammer.. Dan moet ik maar ff verder zoeken naar een oplossing