Toon posts:

[100.000 e-mails naar mijn adres]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, heb een probleempje... Door mijn domme schuld zijn er perongeluk 100.000 mailtjes naar mijn e-mail adres gestuurd.

Ik denk niet dat mijn provider er op zit te wachten, en als ik outlook afsluit blijven de mails op de server, wat zal resulteren in een mailbox zit vol melding.

Wát kan ik nu doen om dit probleem op te lossen? :X

Alvast super bedankt

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 09:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

Bij je provider kunnen ze je mailbox wel leeghalen hoor. Kleine moeite.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik heb geen oplossing voor je, maar ik ben erg benieuwd hoe je dit voor elkaar krijgt...

Je bent toch geen spammert he?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, als ik ergens een hekel aan heb zijn spammerts...

Ik had een verkeerd loopje in ASP gemaakt. Waardoor er misschien wel 1 miljoen mails zijn verstuurd B)

Ik voel me kut... wat nu? :7

Edit: Dit is geen 1 april grap...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 23:48 ]

Verwijderd

1 APRIL misschien???????

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-02 09:03

Tourniquet

Hiya, fellas!

helpdesk@xs4all.nl

Telefoon: 020 3987666
maandag t/m vrijdag 9-20 uur
zaterdag en zondag 12-17 uur

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 23:46:
Nee, als ik ergens een hekel aan heb zijn spammerts...

Ik had een verkeerd loopje in ASP gemaakt. Waardoor er misschien wel 1 miljoen mails zijn verstuurd B)

Ik voel me kut... wat nu? :7

Edit: Dit is geen 1 april grap...
Zodra je mailbox vol is dan wordt de mail geweerd. Je kan met je webmail account de mailbox legen en klaar.

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Worden deze niet automatisch al door je provider geblokkeerd :?
meestal hebben ze wel een anti-mailbomb protectie, anders moet je ze gewoon ff een maitlje sturen :+

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
4 keuzes (als je tenminste pop toegang hebt ).

Of ga op zoek naar een spamchecker die alleen op headers controleert. Dan kan deze alles verwijderen.
Of ga op zoek naar een rfc voor pop3. Ik weet dat je via telnet een je eigen po-box leeg kan gooien, maar is ongeveer 10 jaar geleden dat ik het voor het laatst deed, dus weet alleen nog maar dat het kan....
Of ga op zoek naar een webmail mogelijkheid van je provider zodat je alles kan verwijderen.
Of bel je provider eensch.

Vraagje tussendoor, draaide het script bij jou zelf of bij een gehuurde server op inet. Indien bij jou thuis dan gewoon firewall uitgaande mail laten blocken en dan kijken hoe je het zelf kunt opruimen...
Indien het script ergens anders draaide, weer een wijze les geleerd waarom de meeste mensen test-omgevingen hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Tourniquet schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 23:48:
helpdesk@xs4all.nl

Telefoon: 020 3987666
maandag t/m vrijdag 9-20 uur
zaterdag en zondag 12-17 uur
Helaas, geen xs4all.... En heb een mailbox size van 10 gb .... :/

Misschien viel de loop mee :) hij is gestopt! Yahooo :)

Wijze les iig!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 23:57 ]

Verwijderd

Een mailbox van 10 gig? Dat is veel zeg. Maar misschien evengoed handig om je provider hiervan op de hoogte te brengen, want ze kunnen hiervoor een blokkade gaan zetten.. Of in ieder geval een waarschuwing ofzo, maar dan weten ze tenminste wat er gebeurd is, is wel zo netjes toch?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-02 13:22

Bergen

Spellingscontroleur

Gomez12 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 23:53:
Of ga op zoek naar een rfc voor pop3. Ik weet dat je via telnet een je eigen po-box leeg kan gooien, maar is ongeveer 10 jaar geleden dat ik het voor het laatst deed, dus weet alleen nog maar dat het kan....
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Er zijn maar een handjevol commando's beschikbaar en daar zit geen commando tussen om je hele postbus in 1 keer leeg te gooien. Dan zou je echt een script moeten schrijven die 1 voor 1 alle mails als 'deleted' flagt.

Hier is de POP3 RFC: http://www.ietf.org/rfc/rfc1939.txt

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Gewoon lekker leegtrekken nu het script toch gestopt is. Lekker filteren wat je weg wilt hebben en voorgoed met shift-del verwijderen. Je zult wellicht je mail programma een behoorlijke tijd aan moeten laten staan, maar ja, da's ook het gevolg van zo'n actie. Al met al hoeft dit iig niet zo gigantisch veel handwerk te kosten zolang de berichten goed te filteren zijn. En anders ben je gewoon van die dag alle mailtjes kwijt...

En idd zou ik even je provider op de hoogte stellen voordat er dingen (automatisch) voor je geblokkeerd worden.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Topicstarter
Na 10 uur lang met een regel in outlook alle mail met laten verwijderen ben ik toch eindelijk van het probleem af!

Naja, iig een wijze les, voortaan oppassen met mail laten enqueen (ofzoiets). :7

Ik zal me provider eens het een en ander laten weten! Bedankt voor jullie reacties
Pagina: 1