Ik heb hier een originele windows xp cd liggen maar ik ben mijn cd-key kwijt geraakt. Is er een tooltje om de cd-key vanaf de cd-rom af te lezen? Ik heb wel progz gevonden om je key van je pc af te lezen maar hier heb ik niks aan. Ik moet dus een tool hebben om vanaf de xp cd een key af te lezen. Alvast bedankt.
Nope, op de cd staat geen key. je kunt allerlei keys gebruiken met 1 cd. Ofwel, op alle cd's staat dezelfde windows (los van of SP1 of SP2 geintegreerd is)
[ Voor 40% gewijzigd door Bram77 op 01-04-2005 22:51 ]
Je kan een nieuwe key aanvragen via Microsoft, je dient wel een aantal zaken te overleggen.Tony_Montana schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:50:
Ik heb hier een originele windows xp cd liggen maar ik ben mijn cd-key kwijt geraakt. Is er een tooltje om de cd-key vanaf de cd-rom af te lezen? Ik heb wel progz gevonden om je key van je pc af te lezen maar hier heb ik niks aan. Ik moet dus een tool hebben om vanaf de xp cd een key af te lezen. Alvast bedankt.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Verwijderd
Die key staat niet op de cd, dus je zult Microsoft even moeten bellen voor een nieuwe key. Verder ben ik niet helemaal zeker van de legaliteit van dit alles dus gaat dit topic dicht
Dit topic is gesloten.
![]()