al meer dan 1.5 jaar speel ik Wolfenstein Enemy territory op mijn computer (momenteel duron 1100, 416mb sd-RAM, TI4200
) nu is het geval dat ik binnenkort jarig ben en dan geld krijg waarmee ik een computer wil kopen.
Nu heb ik al veel mooie casemod's gezien maar ik wil er een maken die gebaseerd is op RTCW: ET. Waarschijnlijk van MDF. Nu heb ik met de GOT-search wel een paar dingen gevonden maar alle plaatjes daarvan waren down
. Ik had zelf het plan om een scene uit een level na te maken (custom case dus), Al weet ik nog niet welk level ik ga nabootsen. Helaas heb ik daarbij het probleem dat mijn bureau niet zo heel groot is. Het kan dus niet egt een desktop-model worden. Ik had zelf het idee om met wat speelgoed soldaatjes iets te doen (na de nodige mod's eraan; verf, wapens etc. dmv greenstuff,verf)
Ik heb nu dus een groot probleem; ik mis inspiratie. En als klein probleem, ruimte zowel binnen als buiten de kast.
btw. ik was van plan een ATX-moederbord erin te doen. En het hele systeem met lucht te koelen.
Nu heb ik al veel mooie casemod's gezien maar ik wil er een maken die gebaseerd is op RTCW: ET. Waarschijnlijk van MDF. Nu heb ik met de GOT-search wel een paar dingen gevonden maar alle plaatjes daarvan waren down
Ik heb nu dus een groot probleem; ik mis inspiratie. En als klein probleem, ruimte zowel binnen als buiten de kast.
btw. ik was van plan een ATX-moederbord erin te doen. En het hele systeem met lucht te koelen.
[ Voor 5% gewijzigd door martieadams op 01-04-2005 21:53 ]
Learn to forget...