Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

inspiratie RTCW:ET custom-casemod ???

Pagina: 1
Acties:

• martieadams
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-03 10:55
al meer dan 1.5 jaar speel ik Wolfenstein Enemy territory op mijn computer (momenteel duron 1100, 416mb sd-RAM, TI4200 >:) ) nu is het geval dat ik binnenkort jarig ben en dan geld krijg waarmee ik een computer wil kopen.

Nu heb ik al veel mooie casemod's gezien maar ik wil er een maken die gebaseerd is op RTCW: ET. Waarschijnlijk van MDF. Nu heb ik met de GOT-search wel een paar dingen gevonden maar alle plaatjes daarvan waren down :(. Ik had zelf het plan om een scene uit een level na te maken (custom case dus), Al weet ik nog niet welk level ik ga nabootsen. Helaas heb ik daarbij het probleem dat mijn bureau niet zo heel groot is. Het kan dus niet egt een desktop-model worden. Ik had zelf het idee om met wat speelgoed soldaatjes iets te doen (na de nodige mod's eraan; verf, wapens etc. dmv greenstuff,verf)

Ik heb nu dus een groot probleem; ik mis inspiratie. En als klein probleem, ruimte zowel binnen als buiten de kast.

btw. ik was van plan een ATX-moederbord erin te doen. En het hele systeem met lucht te koelen.

[ Voor 5% gewijzigd door martieadams op 01-04-2005 21:53 ]

Learn to forget...

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:47

Jelte,89

Woodworking

Dit komt een beetje onduidelijk over... allicht kun je screenshots geven van hoe je het wil hebben (ongeveer) Dan zullen wij als "collega's" je verder helpen.

Revive the guild!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Ik ken wel zo een map waarin ze in een tempel spelen, die kan je wel maken.. in het midden zon gat (dunno of dat idd een map is van ET (denk het wel)

in het begin heb je zo woestijn, en dan op het einde een paar verdieping hoge katakombe / ruine / piramide (lijkt er niet op, binnenkant wel)

miss dat je die na kan maken ? met leuk UV stuff wat spinnenwebben maken e.d. ?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

noksiejus schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 21:55:
Ik ken wel zo een map waarin ze in een tempel spelen, die kan je wel maken.. in het midden zon gat (dunno of dat idd een map is van ET (denk het wel)

in het begin heb je zo woestijn, en dan op het einde een paar verdieping hoge katakombe / ruine / piramide (lijkt er niet op, binnenkant wel)

miss dat je die na kan maken ? met leuk UV stuff wat spinnenwebben maken e.d. ?
Volgens mij is dat temple_final :P
Speel zelf ook ET, maar ik snap ook niet helemaal wat de bedoeling is :?
Wil je nou een CM maken of een veldslag namaken?

[CM] Flightcase Mod

• Nox

Nox

Noxiuz

Gnuitenjong schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:20:
[...]

Volgens mij is dat temple_final :P
Speel zelf ook ET, maar ik snap ook niet helemaal wat de bedoeling is :?
Wil je nou een CM maken of een veldslag namaken?
Ik heb het gespeeld.. eerste kill was dik luck :P toen werd ik gekickt >:)

en mjah dat was op die map dacht ik, voorderest kon ik er niks meer van..

wat ik bedoel:

je kan een pc maken in de vorm van een tempel, of die demo map zonder ET.

beetje middel zoeken wat makkelijk bewerkbaar is oid, verfen stikkers erop, ledjes erin have veel fun :)

beetje doom 3 mod achtig, mapje nabouwen :D

EDIT:

kom je hier op Got omdat je hier een hoger niveau verwacht:
Nu heb ik al veel mooie casemod's gezien maar ik wil er een maken die gebaseerd is op RTCW: ET.
niet dus ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Nox op 01-04-2005 23:16 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• martieadams
hmm.. alvast bedankt voor de snelle reacties. ik wil een systeem bouwen en daarom heen een soort scenario bouwen. Ik neem het liefst iets uit Fueldump want dat is mijn favo level, Temple speel ik zelf niet echt vaak. Hier even een snel ideetje.. de maten enso die komen nog wel.. het is wel de bedoeling dat het zo klein als mogelijk word gehouden.

hier een plaatje van fueldump
http://www.pangsit.com/rtcw/fueldump-07.jpg[url]undefined[/url]

mijn gimpskills+plaatje
http://img136.exs.cx/img136/7607/fueldumppaint9xt.jpg

zuivere gimpskills :P
http://img136.exs.cx/img136/5599/fuelschetsmobo4tb.jpg]

zoals je ziet heb ik alleen mobo getekent. Ik heb nog geen id waar ik de andere hardware neerzet. (voeding, 2 hdd's, nec3500)

Het plaatje dat je ziet is niet van mij, gevonden met google. Ik was mijn eigen screenshots kwijt. (waar worden die opgeslagen in linux?).
Ik hoop dat ik jullie meer duidelijkhuid heb gegeven. Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom.

@ noksiejus

Ik wil een theme based mod maken . dat vind ik zelf leuker en mooier dan een strakke kast wat de helft al heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door martieadams op 02-04-2005 14:31 ]

Learn to forget...

• Gnuitenjong

Gnuitenjong

Fueldump is de beste map imho, maar wel een leuk idee om daar inderdaad je pc in te bouwen.Lijkt me alleen niet zo makkelijk. Aan wat voor materiaal zat je te denken dan?

[CM] Flightcase Mod

Verwijderd

Het klinkt iig al goed, misschien heb je iets aan de doom3 mod ik zal ff kijken of ik de site kan vinde waar die op staat, dat geeft je een idee hoe je misschien de gebouwen zou kunnen maken.

ik kan niet meer vinden dan 1 plaatje op t moment.
http://doom3.planet-multi...ges/news/d3casemod6_g.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 00:03 ]

• martieadams
doom 3 mod ken ik.
Maar bij wolfenstein heb je niet echt van die schuifdeuren en luikjes. Als materieaal zat ik te denken aan mdf basis en daar piepschuim of purschuim op, en dan daar dan bergjes ofzo van maken.
En als muur van fueldump kan ik denk ik mdf met wat plamuur erop. Ik zat er ook over te denk om in het tweede deel van de muur de psu erin te modden
[img=http://img218.exs.cx/img218/1911/fueldumppaint9dc2ja.th.jpg]
Zoiets alleen krijg ik dan waarschijnlijk een probleem met grootte ervan en lengte van draden van psu naar mobo. (kun je de kabel van psu>mobo gewoon verlengen zonder echte gevolgen?)

[ Voor 11% gewijzigd door martieadams op 02-04-2005 14:30 . Reden: iets vergete ]

Learn to forget...

Verwijderd

Opzich wel.. zolang jij ze geen 15 meter+ maakt ;) word wel vaker gedaan

Verwijderd

Ik denk eigenlijk dat t mooier is als je je hele case in WW2 stijl maakt, ipv van precies een stukkie map namaken, en dat t bovendien makkelijker is. Ik speel zelf ook ET, leuk spel btw ;). Maargoed, over de mod: lijkt me erg tof er uti zien als je bijv de case zo'n typische ww2 groene kleur geeft, en bijvoorbeeld de 'ribben' van je case met een beetje leer afwerkt, of je case als een soort ammo-crate er uit laat zien... iets in die richting zou ik je aanraden.

Succes met je mod! ;)

• martieadams
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:32:
Ik denk eigenlijk dat t mooier is als je je hele case in WW2 stijl maakt, ipv van precies een stukkie map namaken, en dat t bovendien makkelijker is. Ik speel zelf ook ET, leuk spel btw ;). Maargoed, over de mod: lijkt me erg tof er uti zien als je bijv de case zo'n typische ww2 groene kleur geeft, en bijvoorbeeld de 'ribben' van je case met een beetje leer afwerkt, of je case als een soort ammo-crate er uit laat zien... iets in die richting zou ik je aanraden.

Succes met je mod! ;)
Srry maar ik ben het niet met je eens. een kast in de vorm van een ammo-crate lijkt mij niet echt leuk. Ook het argment dat het makkelijker is vind ik niet echt goed. Waarom zou een casemod makkelijk moeten zijn? Ik heb liever een mooie kast waar ik 3 maanden aan heb gewerkt, dan een saaie vierkante doos met verf waar ik 1 weekje aan heb gewerkt. Hier beleef ik zelf ook meer voldoening aan. Ik heb nu de mogelijkheid om een geheel custom case te maken, en dan ga ik geen "miditower" model maken. 8)7

Ik wil echt niet je idee naar beneden helpen, maar ik was gewoon niet van plan zoiets te maken.

Ik ga sodalijk even poppetjes kopen bij de speelgoedwinkel (8> om even te kijken naar de maten etc. ook haal ik wat karton bij de supermarkt. Om het een beetje na te maken. Mss post ik vanavond wel wat foto's van het resultaat.

de poppekes doos.
Afbeeldingslocatie: http://img218.exs.cx/img218/9740/doosjesoldaat7cy.th.jpg

de poppekes op de sprue
Afbeeldingslocatie: http://img218.exs.cx/img218/2059/soldiersprue7gm.th.jpg

Ik heb er thumbnails gemaakt om het tog nog overzichtelijk te houden.
Zoals je ziet zijn het er 54 :9 genoeg om mee te experimenteren.. duits-siamese tweeling :+
ik ga er nu een paar verfen/lijmen

[ Voor 18% gewijzigd door martieadams op 02-04-2005 14:28 ]

Learn to forget...

Verwijderd

ieder z'n eigen mening natuurlijk ;). Bovendien vat jij volgens mij wat ik zei over makkelijk en moeilijk verkeerd op: ik bedoel als je een mooier resultaat krijgt met minder moeite snap ik niet wat daar erg aan is, dan doe je dat niet omdat je lui bent maar zodat je bijv eerder aan je volgende mod kunt beginnen.

Iets in de richting van waar ik het over had: http://www.bit-tech.net/article/154/ Deze vind ik wat weinig details hebben, maar ik kwam em toevallig tegen nadat ik mijn vorige reply maakte.

En als je van plan bent de scene uit een map als de buitenkant van je kast te maken ipv IN je kast (zo beelde ik t in eerste instantie in) geef ik je denk ik wel gelijk, dat dat mooier kan zijn.

Anyway, je eigen mening is natuurlijk het belangrijkst, jij bent degene die uiteindelijk tegen de kast aankijkt ;). Ik ben benieuwd wat je ons kunt laten zien.

• martieadams
hmm oke. die andere pc is wel mooi, maar dat is een barebone. En zoveel geld heb ik niet :(

nu heb ik een groot/klein probleem de poppetjes die ik heb gekocht hebben niet zo'n leuke jas als in het spel. en die poppetjes zijn wel erg klein om met greenstuff aan te gaan klooien. Ik kan ook de andere skinpack gebruiken.. iemand nog andere ideeen?

vanavond ga ik niks doen behalve een hoop zuipen. volgende week heb ik pw-week dus heb ik lekker veel vrije uren ^_^.

toch maar een poppetje probere te verfe. na et verfe las ik de doos eens. "gebruik revell verf en ontvet de poppetjes" niet gedaan dus. als verf heb ik lotr bgime verf gebruikt en schoonmaken heb ik niet eens aan gedacht. Maar ik vind dat het resultaat aardig is. als ik morgen er nog iets verder aan werk dan komt alles goed denk ik. alleen doe ik wss wel 1uur per poppetje ofso.. dese heb ik nu 2 uur over gedaan. maar daar sit dan ook een hoop ge-expirementeer bij.
In het echt ziet het erg tog iets beter uit (morge tog iets beter kijke). en die popkes hebbe wel ff schaal 1:72
:/

hier de foto's

Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/5360/eerstesoldaat18sf.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/4079/eerstesoldaat24pn.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img150.exs.cx/img150/695/eerstesoldaat38ce.th.jpg

hmm na het zelf grondig bekeken van deze plaatjes schrik ik toch wel. Ach morgen weer een dag vol verbeteringen. Die ogen worden wel moeilijk. Maar wat vinden jullie van deze kleurverdeling? En het geweer wat hij vast heeft is dat een paratrooper rifle ofso?

11:25 Wakker geworden.

hier nog wat foto's van de verbeterde versie.

Afbeeldingslocatie: http://img139.exs.cx/img139/7859/eerstesoldaatverbeterd15rh.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img139.exs.cx/img139/8881/eerstesoldaatverbeterd29la.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img139.exs.cx/img139/6339/eerstesoldaatverbeterd30iu.th.jpg

beter? of niet?

[ Voor 96% gewijzigd door martieadams op 03-04-2005 11:35 . Reden: vraagteke op het eind ]

Learn to forget...

• martieadams
*schop*

als ik cif en water in een bakje pleur en ik leg daar een paar popjes in, wordt het dan ontvet? Die verft hecht voor geen nanometer nu.

Learn to forget...

Verwijderd

Het lijken net navy seal poppetjes oid.

Wel leuk idee maar ik kan me niet echt voorstellen dat die uit de WOII komen :P

• martieadams
Ach speelgoedwinkels hebben bij ons niet echt een uitgebreid assortiment. Maar het klopt wel wat je zegt.

Learn to forget...

• _l_Arjan_l_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
martieadams schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:38:
*schop*

als ik cif en water in een bakje pleur en ik leg daar een paar popjes in, wordt het dan ontvet? Die verft hecht voor geen nanometer nu.
Lukt verdunde ammonia niet?

• martieadams
weet ik niet :S. cif werkt iig niet so goet.. kzal es kijke binnekort.

Klote man, bekijk ik het doosje nog es, staat erop "Panzer grenadiers MODERN".
k heb die dinge dus voor nix gekocht sowat. PVD.

Learn to forget...

Verwijderd

ach man, die poppetjes zijn zo klein. dat zie je vast niet :)

Verwijderd

hehe, was toch ook op de voorkant te zien, zie je ventjes met zo'n moderne rifle ;) Maar als het verfen je lastig afgaat, moet je misschien naar zo'n shop waar ze warhammer enzo doen, sommige van die mensen kunnen die figuurtjes echt ziek goed schilderen... op cz2004 zo'n geschilderd warhammer 2004 poppetje gewonnen met compo, echt ziek detail geschilderd! Maargoed, ik geloof dat er bij mij in de stad (utrecht) zo'n raar winkeltje is waar ze dat doen, dus misschien bij jou in de buurt ook wel.

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:26:
ach man, die poppetjes zijn zo klein. dat zie je vast niet :)
Verschil is nog aardig groot hoor, als bv op de wapens let, ff een pic van mijn zelf geschilderde versie's (links modern)
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~jansaarloos/Image001.jpg

Heb t gewoon gedaan met die Revell verf, werkt gewoon het beste denk ik.

• Gnuitenjong

Gnuitenjong

Ik zou zeker geen Revell verf kopen, dit hecht voor geen meter. Koop gewoon Games Workshop verf voor Warhammer. Dat is verf speciaal voor dit doel, en niet eens zo duur. Ik speel/schilder zelf ook Warhammer. Ik zou eens kijken of er bij jou in de buurt ook een winkel zit waar ze dit verkopen, en dan eens tips vragen over verschillende schilder-stijlen, want het is niet alleen een kwestie van vlakjes invullen. Dat kun je wel doen, maar dan krijg je een, naar mijn mening, lelijk resultaat. Als je bijvoorbeeld van die vettige wapens hebt, eerst de poppetjes zwart undercoaten en dan de metalen delen drybrushen. Dit kun je ook mooi met de legerkleding doen enzo. Drybrushen wil trouwens zeggen dat je een zacht kwastje pakt, hier weinig verf aan doet ( dat hij niet eens aflaat) en dan snel en vaak over de de delen die je wil doen. Krijg je een beetje een verweerd idee, anders krijg je echt van die glimmende poppetjes die net allemaal nieuwe wapens en kleren hebben :P

[CM] Flightcase Mod

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Als je dit echt mooi uit gaat werken, ben ik zeeeer benieuwd naar het eindresultaat! Ik hoop alleen dat je niet tussentijds de moed verliest of de interesse kwijtraakt.

• Nox

Nox

Noxiuz

ziet er wel leuk uit, maar martieadams ik denk dat je me verkeerd begreep. mijn bedoeling is niet per se een strakke kast maar dat je een beetje die gebouwen na kan maken met eromheen die ventjes lopend ofzo.. ?

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:55

Khaine

Python liefhebber

Gnuitenjong schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:22:
Ik zou zeker geen Revell verf kopen, dit hecht voor geen meter. Koop gewoon Games Workshop verf voor Warhammer. Dat is verf speciaal voor dit doel, en niet eens zo duur. Ik speel/schilder zelf ook Warhammer. Ik zou eens kijken of er bij jou in de buurt ook een winkel zit waar ze dit verkopen, en dan eens tips vragen over verschillende schilder-stijlen, want het is niet alleen een kwestie van vlakjes invullen. Dat kun je wel doen, maar dan krijg je een, naar mijn mening, lelijk resultaat. Als je bijvoorbeeld van die vettige wapens hebt, eerst de poppetjes zwart undercoaten en dan de metalen delen drybrushen. Dit kun je ook mooi met de legerkleding doen enzo. Drybrushen wil trouwens zeggen dat je een zacht kwastje pakt, hier weinig verf aan doet ( dat hij niet eens aflaat) en dan snel en vaak over de de delen die je wil doen. Krijg je een beetje een verweerd idee, anders krijg je echt van die glimmende poppetjes die net allemaal nieuwe wapens en kleren hebben :P
offtopic:
Drybrushen is een kwastje met verf proppen, dan een beetje uitzwieperen over een stukje karton (b.v.) en dan zorgen dat je de bovenste oppervlaktes raakt met het verven. Het is ook meer droog-verven (vandaar de naam :D). Ik heb er heel mijn VC-army mee gedaan, en ook mijn deamonette's moeten eraan geloven.
Tis Games-workshop verf idd, en voor de outfits zou ik codex gey met skull white gebruiken.

/zeikmodus :D

Ontopic :
Leuk id ! Wordt wel een hele originele mod dan :D

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• martieadams
ik heb van die games-workshop verf volgens mij. Vorig jaar hadden ze van die lotr pakketen, die verf die daar bijzat was tog van gamesworkshop? Ik denk dat ik eerst met de basis begin (het gebouw, berg etc) en dan komen die poppetjes later wel.
Verf is duur btw voor 3 potjes van die verf koop ik een vrij grote plaat mdf. En die poppetjes kunnen altijd nog denk ik. Dus nu ga ik eerst met mdf beginnen en dan de rest.

[ Voor 22% gewijzigd door martieadams op 04-04-2005 14:44 . Reden: beetje warrig verhaal. ]

Learn to forget...

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:31
Wat in ieder geval belangrijk is bij het verven: Breng een dunne grondlaag aan! Gewoon even met een spuitbusje wit spuiten, dan voel je ook dat de mini's een stuk ruwer aan gaan voelen, en de verf pakt veel beter :)

Ticking away, the moments that make up a dull day

• martieadams
Vanavond ga ik een tekening met maten maken, zodat ik morgen met karton etc aan de gang kan.

Heeft er nog iemand een idee waarvan ik de bergen kan maken? Ikzelf dacht aan purschuim, piepschuim of stapels karton waar vervolgens plamuur op komt. Piepschuim lijkt me geen goed idee; het is niet te spuiten en de bolletjes structuur blijf je zien na het verfen.
Pur schuim is niet makkelijk te bewerken en ziet er ook niet echt mooi uit vind ik. Ook denk ik dat karton met plamuur het makkelijkst te bewerken is.
Iemand nog een ander idee?
Welke dikte mdf zal ik gebruiken, 8mm ofzo?
Ik denk dat ik morgen wat plaatjes post van het kartonnen geval.

Learn to forget...

• Mickman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 11:32
Je moet zowieso in de WW2 stijl blijven. Axis of Allied achtig. Ik zou eerder voor een Axis case gaan. Donkergrijze kleur. Een geschutkoepel op je rom-drive. En natuurlijk een rode W van Wolfenstein in je case met rood licht.
(wilde ik een paar maanden geleden ook doen, maar toch maar besloten hem roze te spuiten en m'n dochter daar lekker op te laten klooien)

• martieadams
Nu ik besig ben in maten te denken kloppen de verhoudingen toch op een aantal fronten niet meer. Ik pas de mod aan op de hardware, en niet andersom (tweakers spirit (8> ).

Het zal dus niet zo zijn als in de "echte" fueldump. ipv 2 ramen zullen er wss 3 of 4 zijn. De dvd drive komt wss bij de voeding. Maar goed ik ga het eens uitwerken in karton, inclusief kartonnen mobo :D. (nee zonder kartonnen poppetjes ;) )

Learn to forget...

• Gnuitenjong

Gnuitenjong

Khaine666 schreef op maandag 04 april 2005 @ 13:35:
[...]

[offtopic]
Drybrushen is een kwastje met verf proppen, dan een beetje uitzwieperen over een stukje karton (b.v.) en dan zorgen dat je de bovenste oppervlaktes raakt met het verven. Het is ook meer droog-verven (vandaar de naam :D). Ik heb er heel mijn VC-army mee gedaan, en ook mijn deamonette's moeten eraan geloven.
Tis Games-workshop verf idd, en voor de outfits zou ik codex gey met skull white gebruiken.
offtopic:
Orcs and Goblins zijn gewoon veel cooler :P

Volgens mij zat alleen bij de duurdere LOTR pakketen GW verf. Ik die kleine doosje zaten van die kleine sambalpotjes verf, weeniet wat dat is, maar zal net zoiest zijn.

[CM] Flightcase Mod

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:55

Khaine

Python liefhebber

Gnuitenjong schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:44:
[...]

offtopic:
Orcs and Goblins zijn gewoon veel cooler :P

Volgens mij zat alleen bij de duurdere LOTR pakketen GW verf. Ik die kleine doosje zaten van die kleine sambalpotjes verf, weeniet wat dat is, maar zal net zoiest zijn.
offtopic:
Fear-causing army's ownen toch meer :P

Ontopic :
Die kleine potjes verf die je gratis kreeg/krijgt bij de LOTR-starter set van GW bevatten dezelfde verf alleen dan in veel kleinere hoeveelheden.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• martieadams
hier mijn bouwtekening, ik heb besloten toch maar niet iets van karton te maken ivm met de onstevigheid daarvan.

Hier een "bouwtekening" hoe ik het een beetje in gedachten had voor de linkerkant.

Afbeeldingslocatie: http://img118.exs.cx/img118/8615/mogelijkheid19xn.th.jpg

Wat is verstandiger 8 of 12 mm mdf? 8 is goedkoper en lichter. 12 is zwaarder en steviger wss.

Learn to forget...

• martieadams
*schopje*

Ik ga maandag een grote (244*122 ofso) plaat mdf halen. 12 mm dik. Vanaf dan ga ik echt aan het werk en maak ik een CIP aan wss. Toch nog ff een vraag; Waar kan ik de bergen van maken???

Learn to forget...

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:13
Een vriend van mij heeft ooit zn bergen voor zn treinspoor gemaakt van Operatiegips (waar ze je been in doen idd...) Dat is wel erg mooi geworden. Misschien heeft het anders zin om eens tips in te gaan winnen bij een modelbouwwinkel, zij werken namelijk dagelijks aan dit soort dingen en zullen dus de kneepjes van het vak wel kennen....

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
Bergen?
Maak je van gaas dat je in de juiste vorm buigt, en dan gips erover :)
( Ja, ik kijk TV :+ )

• GJ007
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-11 09:26

GJ007

:)

papier maché....

geraamte met gaas(kippegaas bvb)
en dan met behang lijm en kraten beplakken, en net zo lang tot je ene dikke laag heb.
drogen laten en verfen.

signature

Verwijderd

Geraamte van kippengaas, volspuiten met PUR-schuim. Kun je schuren/vijlen voor gewenst effect :)

Verwijderd

Ik zou Tamiya ww2 modellen gebruiken _/-\o_
De case zelf zou ik doen lijken als een oude veldradio of een houten munitiekist.
(Hoe gaaf zou dat wel niet zijn op lans!)

http://www.tamiya.com/eng...ts/list/35mm/kit35001.htm

Afbeeldingslocatie: http://www.northstar-hobbies.com/catalog/images/tamiya35129.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tamiya.com/english/products/list/35mm_img/35193m.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 16:20 ]

• martieadams
Zoals eerder gezegt, ga ik persoonlijk toch voor de "fueldump-case". [niet bedoeld als flame/troll] als het jou zo mooi lijkt, waarom doe je het dan niet zelf? [/niet bedoeld als flame/troll].
Wat die poppetjes betreft geef ik je wel een beetje gelijk, de poppetjes die ik nu heb zijn wel erg loos. Die andere poppetjes van Tamiya vind ik ook niet echt geschikt om ET na te bootsen.

Ik ga morgen uit school het hout halen (flinke tas mee >:) ). Die bergen gaan als een van de laatsten, ik ga beginnen met het "voeding-huisje". En vanuit daar werk ik naar links, wel laat ik de grote stukken van hout daar zagen. Om 3 redenen; het is makkelijker te vervoeren, secuurder en ook nog es gratis (8> (volgens mij).

Ik typ eigenlijk best veel haakjes en aanhalingstekens :o

Learn to forget...

Verwijderd

martieadams schreef op maandag 11 april 2005 @ 22:36:
Zoals eerder gezegt, ga ik persoonlijk toch voor de "fueldump-case". [niet bedoeld als flame/troll] als het jou zo mooi lijkt, waarom doe je het dan niet zelf? [/niet bedoeld als flame/troll].
Wat die poppetjes betreft geef ik je wel een beetje gelijk, de poppetjes die ik nu heb zijn wel erg loos. Die andere poppetjes van Tamiya vind ik ook niet echt geschikt om ET na te bootsen.

Ik ga morgen uit school het hout halen (flinke tas mee >:) ). Die bergen gaan als een van de laatsten, ik ga beginnen met het "voeding-huisje". En vanuit daar werk ik naar links, wel laat ik de grote stukken van hout daar zagen. Om 3 redenen; het is makkelijker te vervoeren, secuurder en ook nog es gratis (8> (volgens mij).

Ik typ eigenlijk best veel haakjes en aanhalingstekens :o
Het was uiteraard alleen wat advies om je te laten zien wat er mogelijk is.
Ik zelf zou het nooit doen omdat Tamiya gewoon te duur is om mee te modden.

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

nog wat pics ter inspiratie:

Afbeeldingslocatie: http://www.thebestcasescenario.com/projects/doom3/light_test2-(1).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thebestcasescenario.com/projects/doom3/lcd_test_2-(5).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.thebestcasescenario.com/projects/doom3/front_details-(9).jpg

Afbeeldingslocatie: http://thebestcasescenario.com/projects/doom3/panel_ar-(13).jpg

Afbeeldingslocatie: http://thebestcasescenario.com/projects/doom3/panel_ar-(16).jpg

Afbeeldingslocatie: http://thebestcasescenario.com/projects/doom3/lock_lights-(5).jpg

Afbeeldingslocatie: http://thebestcasescenario.com/projects/doom3/lock_lights2(1).jpg

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Pagina: 1