Toon posts:

instant-on cd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het installeren van de instant-on cd. Geeft bij nederland disk id fout of disk vol. (Dit kan niet want er staat nog niks op.) en bij een engelse installatie krijg ik een script fout in setup.inf. Iemand anders een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Wtf is een instant-on CD? Zo'n "Windows CD erin, even wachten, en voila, en een verse installatie" CD? Dan snap ik nog niet over welke Windows versie je het hebt, die CD's bestaan namelijk al sinds Windows 95.

[ Voor 79% gewijzigd door AtleX op 01-04-2005 20:52 ]

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Bij het installeren van Instant-On of PowerCinema werk ik op de zaak altijd als volgt:
Gewoon beginnen met de setup van je normale OS. Bij het partitioneren ongeveer 1 GB vrij houden, of er een aparte partitie mee aanmaken. Gewoon je normale OS installeren, en als je daar een keertje klaar mee bent, ff rebooten met Instant-On CD'tje er in. Setup volgen, en klaar is Kees, of in dit geval dan * Brede P .

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 20:51:
Wtf is een instant-on CD? Zo'n "Windows CD erin, even wachten, en voila, en een verse installatie" CD? Dan snap ik nog niet over welke Windows versie je het hebt, die CD's bestaan namelijk al sinds Windows 95.
Ik heb een foutje gemaakt maar eigenlijk moest dit bericht bij de jewel diamond 2500 tropic staan. Maar dat is een linux versie om je notebook met afstandbediening tekunnen bedienen zonder hem op te starten in windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 20:53:
Bij het installeren van Instant-On of PowerCinema werk ik op de zaak altijd als volgt:
Gewoon beginnen met de setup van je normale OS. Bij het partitioneren ongeveer 1 GB vrij houden, of er een aparte partitie mee aanmaken. Gewoon je normale OS installeren, en als je daar een keertje klaar mee bent, ff rebooten met Instant-On CD'tje er in. Setup volgen, en klaar is Kees, of in dit geval dan /me .
Bedankt voor je reactie maar als je goed gelezen had heb ik daar nu problemen mee. hij rond de installatie namelijk niet af.