Toon posts:

[2000/XP] Laptop loopt vast na installeren programma*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een laptop die ik al een tijdje niet gebruikt had, wilde daar windows xp op zetten. Verliep allemaal perfect, na het installeren liep de pc lekker snel en soepel.

Echter na een dag wilde ik een programma installeren, ging ook goed. Totdat die klaar was met installeren. Hij werd traag, liep vast, gaf blauwe schermen. Dit heb ik nog een aantal keer geprobeerd, ook met windows 2000 en een andere versie van xp.

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
welk programma en welke blauwe schermen?

"Stilte, een gat in het geluid...."

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Draai eens een geheugentest (Memtest86 bijvoorbeeld), en een HDD diagnose.
Klinkt mij in eerste instantie als een geheugenprobleem in de oren, maar ook de HDD zou de oorzaak kunnen zijn. Het is niet helemaal duidelijk of het met 1 specifiek programma is waarmee de problemen telkens ontstaan, of dat het met willekeurig welk programma gebeurt.
Download anders de Ultimate Boot CD (UBCD) eens, staat zowel Memtest op, als alle HDD Diagnostics van de verschillende merken.

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet echt uit bij welk programma, ik office, ftd, infrarood prog etc, telkens hetzelfde.

blauwe schermen om problemen te voorkomen...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je allemaal al geprobeerd om dit op te lossen? Wel eens het geheugen en de harddisk getest met een tool? Wel allemaal certified drivers geinstalleerd? Veilige modus ook nog steeds traag?

Ik zet even [2000/XP] in de topictitel. dit is in Windows Operating Systems verplicht, zoals je in Windows Operating Systems - Policy kan lezen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Probeer ook even de juiste tekst van het blue screen hier te posten, daar komen we waarschijnlijk ook een stuk verder mee :)
Pagina: 1