Toon posts:

[PS2] Laad heel sloom

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers.
Mijn probleem is als volgt me ps2 die ik nu ong. 3.5 jaar heb die laad heel sloom :Z , maar als ik bij mijn vriend kijk dan laad hij veel sneller, ik zou graag weten of hier iemand ervaring mee heeft en wat je er tegen kan doen
bvd

Verwijderd

Topicstarter
mensen :/ geen ervaringen ofzo :X

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 22:18 ]

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
^
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:

* EXCEPTIONEEL HOOFDLETTERGEBRUIK.
* Topictitels in de geest van "HELP !!!!!!!!! [iets] DOET HET NIET !!!!!!!!!"
* Een probleem neerleggen in de verwachting dat je begrepen wordt en dat je wel eventjes (binnen 10 minuten) een (kant en klare) oplossing hebt.
* Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor.
* Te veel smilies gebruiken (of de 'verkeerde').
* Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.
* Je probleem in meerdere sub-fora aan de orde brengen (crossposten / dubbelposten). Een thread is echt genoeg.
* Mensen erop wijzen dat er iets niet klopt aan de thread (searchvraag e.d.) Zie ook: deze mededeling.
* Reacties die niets bijdragen aan een thread en/of die niet bijster constructief zijn.
"k zou eens een schoonmaak cdtje d'r doorheen jassen en kijken of dat helpt

Verwijderd

Topicstarter
_-= Erikje =-_ schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:18:
[...]

"k zou eens een schoonmaak cdtje d'r doorheen jassen en kijken of dat helpt
De laser of....?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 22:22 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Zoals Erikje aangeeft ontbreken er aan deze topic nogal wat dingen. Wat heb je opgezocht? Wat heb je zelf geprobeerd? Wat gebeurde er toen?

Vermoedelijk is dit een probleem met de CD-Rom drive, dus hoort deze vraag niet eens hier maar in Opslagmedia & I/O Controllers thuis...

Overigens eerste en enige GoT slotje (van mij iig) vanuit Ohrid, Macedonie, aan een mooie en erg koude meer waar ik gisteren in ben gaan zwemmen :+

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.