Toon posts:

Hoe mp3 splitsen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen,

Ik heb een super gaaf mp3 gedownload van yoji in trance energie, alleen het nadeel is dat ik deze lange mp3 wil opsplitsen in een aantal korte mp3's weet iemand hoe ik dit het beste kan doen zodat ik niet oneinidg hoef door te spoelen om dat mooie stukje te horen. Ik heb heleaas geen cue file:( kan iemand mij helpen?

groetjes edwin

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Als je Nero hebt, dan zit daar ook een muziek-editor bij. Daar kan je zo'n dingen wel mee doen. En ik vrees dat je toch wel op z'n minst ambachtelijk de tijdstippen zult moeten noteren waarop je je mp3 wilt splitsen vrees ik.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tip1: MusiCutter.
Tip2: MP3 TrackMaker

En even zoeken @ got, er zijn hier meer topcis over geweest.

[ Voor 19% gewijzigd door -Skyhawk- op 01-04-2005 18:43 ]

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 12:20
Tip3: idd Nero zoals Borromini al zei, daarin gaat dat opsplitsen heel makkelijk. Let er alleen wel op dat je de pauze tussen de tracks die je aanmaakt op 0 zet. Het is een mix neem ik aan? Anders zit er elke keer als er een nieuwe track begint een pauze tussen = zonde (lijkt mij).

Hallo

Verwijderd

Topicstarter
mach2 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 18:50:
Tip3: idd Nero zoals Borromini al zei, daarin gaat dat opsplitsen heel makkelijk. Let er alleen wel op dat je de pauze tussen de tracks die je aanmaakt op 0 zet. Het is een mix neem ik aan? Anders zit er elke keer als er een nieuwe track begint een pauze tussen = zonde (lijkt mij).
Ik zit in nero te kijken maar kan niets vinden van spliten of zo:( ik heb nero 6. nogiets.

Greotjes edwin

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 12:20
Ik heb Nero express, maar dat zal niet heel anders zijn denk ik. Klik op muziek cd, voeg de mp3 toe, klik op die mp3 en klik dan op eigenschappen. Nu zie je (bij mij in ieder geval) de optie "indices,Begrensingen,Splitsen" die moet je hebben.

Succes

edit: Help functie gebruiken in Nero, dan denk ik dat je er wel uitkomt.

edit2: Ik doe dit dus wel via Nero zelf, gebruik niet die Wave editor of iets dergelijks.

[ Voor 31% gewijzigd door mach2 op 01-04-2005 19:08 ]

Hallo

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Is niet het brandprogramma zelf, is een programmaatje in de suite, en het heet Nero Wave Editor. Je kan er ook mp3's mee bewerken.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 23:00

sjaakaq

It might get loud

Ik gebruik altijd "mp3 splitter&joiner". Deze doet het cutten automatisch voor je als je een cue file bij je mp3 hebt (klein bestandje waarin staat hoelang de losse tracks duren zegmaar, zoiets:
code:
1
2
3
Liedje 1 00:00.00 - 00:04.20
Liedje 2 00:04.20 - 00:10.55
etc.

)

[ Voor 23% gewijzigd door sjaakaq op 01-04-2005 20:06 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eeuhm edie91, het is toch wel de bedoeling om eerst even zelf tot een oplossing proberen te komen. Zo zal je zienm dat dit iets is dat al vaak is gevraagd en beantwoord als je in de GoT-search je eigen topictitel intypt (klik).
Ik heb trouwens wel de typo uit je titel gehaald, mp3's spiltsen is moeilijker dan mp3 splitsen ;)

Lees die vele tips dus even door en geef daar feedback op als het is gelukt of als je er niet uit komt. Maar het wiel opnieuw uitvinden cq. voorkauwen lijkt me niet nuttig ;)

offtopic:
Het is trouwens ook niet nodig om in elke reactie te groeten. Doe je in een gewoon gesprek ook niet na elke zin.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

acoustica mp3 mix.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Nog een tooltje: Mp3directcut
Pagina: 1