Jááren geleden heb ik echt een geweldige straaljager-sim gekocht. F-22 Air Dominance Fighter heette het. Als ik nu op game-sites rondzoek vind ik gewoon echt helemaal geen informatie over enige straaljager-actie-spel. Ook geen idee hoe zoiets heet overigens. Maar nu vroeg ik me af; zijn er nog recente spellen in die categorie die écht goed zijn?
Ik had dus precies dezelfde vraag.
De meeste tegenwoordige spellen zijn WO-2, of asociaal zwaar voor je systeem
Ik zoek dus ook zo'n soort spel als f22 - DID ADF, of zoiets als F-19 (is nog ouder)
De meeste tegenwoordige spellen zijn WO-2, of asociaal zwaar voor je systeem
Ik zoek dus ook zo'n soort spel als f22 - DID ADF, of zoiets als F-19 (is nog ouder)
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 01-04-2005 17:52 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
als je realistische moderne-sims zoekt: falcon 4 of Lock-on
falcon4 is al wat ouder, maar wordt nog steeds door ontwikkeld door vrijwilligers, check oa. www.falcon5.nl
Lock-on is nieuwer en erg mooi maar idd ook erg zwaar voor je systeem.
Maar ik weet niet of F22 realistisch was of meer arcade achtig.
falcon4 is al wat ouder, maar wordt nog steeds door ontwikkeld door vrijwilligers, check oa. www.falcon5.nl
Het zat er tussen in, maar het had ook veel instellingen qua realiteit.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 17:59:
als je realistische moderne-sims zoekt: falcon 4 of Lock-on
Ikzelf ben niet zo van die überrealistische flightsims (al hangt dat van m'n bui af
Ik zal even dat Falcon bekijken, thanks
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 01-04-2005 18:02 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Heb je F-22 Total Air War ook gespeeld?
zelfde engine als ADF maar met dynamic campaign. was een van mijn favorieten, erg leuk
zelfde engine als ADF maar met dynamic campaign. was een van mijn favorieten, erg leuk