HP Scherm valt uit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittnick
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 19:55
Toen mijn vader 2 dagen terug z'n laptop opstarte kreeg hij zoals gewoonlijk altijd zn windows boot-screen (Windows XP Home), en op een gegeven moment werdt het beeld heel erg donker en vaag. Nadat hij het kleine 'standy' knopje had ingedrukt was het weer verholpen.

Echter nu 2 dagen later start hij hem weer op en precies het zelfde, alleen nu als hij op het kleine standby knopje drukt dan heb je 5 seconden 'helder' beeld, en dan valt hij weer terug in het donkere en vage beeld.

Het betreft hier om een HP Omnibook XT 1500.

Ik heb ook al gezoch @ google, maar kon helaas niets vinden.

Ik hoop dat jullie misschien de oorzaak / oplossing weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:17
Heeft je vader geen garantie? :P

En goede muziek keus.

Ik zelf ben vinylfreak 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Mijn vader had laatst ook zoiets met zijn laptop. Het hele beeld ging flikkeren, eerst duurde het een paar uur voordat het kwam, maar een paar dagen daarna gebeurde het meteen als je de computer opstarte. Het lag bij hem aan de drivers voor de videokaart (een ATI mobility 9600).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:35

PeaceNlove

Deugleuter

De HP van mijn pa had ook last van een slecht werkend scherm. Bij hem bleek uiteindelijk dat zijn laptop er niet tegen kou kon en telkens als hij de laptop op de fiets meenam deed het scherm het niet meer :( .
Ik denk dat bij jou laptop de aansluiting van de backlight niet goed meer is of dat de aansturing van het backlight op het moederbord niet lekker meer werkt.
Ik hoop dus voor je dat er nog wat garantie op zit.