Ik laat uit een dropdownlist een gebruiker een tabel kiezen.
Vervolgens vraag ik aan de tabel die gekozen is hoeveel talen er beschikbaar zijn.
Als dit er meer dan 1 zijn, moet de gebruiker de keuze krijgen welke taal hij wil zien. (werkt)
Als er echter maar 1 taal beschikbaar is, wil ik dat het systeem deze automatisch selecteerd.
En ook dat gaat goed.
Nu wil ik alleen dat er dan ook een event geschopt wordt naar de functie die ook aangeroepen wordt als er "echt" iets geselecteerd wordt.
In mijn geval,
Iemand enig idee hoe je zo'n event handmatig moet fire-en?
Vervolgens vraag ik aan de tabel die gekozen is hoeveel talen er beschikbaar zijn.
Als dit er meer dan 1 zijn, moet de gebruiker de keuze krijgen welke taal hij wil zien. (werkt)
Als er echter maar 1 taal beschikbaar is, wil ik dat het systeem deze automatisch selecteerd.
Visual Basic:
1
2
3
4
| If (Me.drpLanguage.Items.Count = 1) Then ' There is only one Language available, so we automaticaly select it Me.drpLanguage.Items(0).Selected = True End If |
En ook dat gaat goed.
Nu wil ik alleen dat er dan ook een event geschopt wordt naar de functie die ook aangeroepen wordt als er "echt" iets geselecteerd wordt.
In mijn geval,
Visual Basic:
1
| Private Sub drpLanguage_SelectedIndexChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles drpLanguage.SelectedIndexChanged |
Iemand enig idee hoe je zo'n event handmatig moet fire-en?