Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Afstand schroefgaten ATX moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 455 views sinds 30-01-2008

• Pimmeh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:59
Een vriend van me wil een ATX moederbord in een non-atx kast gaan stoppen. Op zich niks mis mee zou je zeggen, gaatjes overtekenen van een bestaand moederbord. Maar een probleem: er zijn geen ATX moederborden voor handen. We hebben ons al suf gezocht op internet en zelfs ook al de search hier op GoT gebruikt, maar no luck. Dus heeft iemand de afstanden tussen de schroefjes onderling op het moerderbord? Tis echt onvindbaar. :)

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Cmdr Chakotay schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:18:
Een vriend van me wil een ATX moederbord in een non-atx kast gaan stoppen. Op zich niks mis mee zou je zeggen, gaatjes overtekenen van een bestaand moederbord. Maar een probleem: er zijn geen ATX moederborden voor handen. We hebben ons al suf gezocht op internet en zelfs ook al de search hier op GoT gebruikt, maar no luck. Dus heeft iemand de afstanden tussen de schroefjes onderling op het moerderbord? Tis echt onvindbaar. :)
Wrom meet ie het zelf dan niet op van dat moederbord wat ie al heeft om in te gaan bouwen..?? |:(

Ici kann uw Werbung staan

• Pimmeh
Omdat dat moederbord nog in een systeem zit ingebouwd. (8> En dit systeem is vaak in gebruik en het is makkelijker om de afstanden te hebben ipv alles uit te bouwen en weer in te bouwen.

• Pimmeh
Dank jullie wel, dat is wat ik zocht wij zochten! :)

Verwijderd

[search=atx schroef gaten specificaties]
- [rml][ HW] computer standaarden[/rml] > http://www.linux-1u.net/Specs/ > http://developer.intel.com/design/motherbd/atx.htm

[google=ATX Motherboard Specification]

Kortom, even de juiste trefwoorden gebruiken en je komt er vanzelf op ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 16:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.