Voor een intranet site was ik op zoek naar een zoekfunctie, het probleem is alleen dat ik niet de beschikking heb tot cgi, php ect. Na wat zoekwerk in dit forum (ben een redelijke noob op het gebied van scripting enz.) ben ik er inmiddels achter dat dat best lastig is...ik kwam op wat topics terecht, die voorstelde om een javascript te gebruiken, zogenaamd clientside.... Opzicht is dat geen probleem alle pc's zijn voorzien van ie6 en javascript staan aan. Ik heb al gezien dat zoekscripts geen probleem zijn, daar wordt je mee overspoeld op het web.... maar het probleem is dat jezelf een index moet maken, nu ben ik niet te lui om te tikken maar we praten over zo'n 5000 html pagina's (welliswaar klein). Nu zijn er allerlei programma's voor die dat kunnen zoals zoom search engine of search maker pro, maar de prijs die ze vragen voor dergelijk progsel vind ik toch wat aan de hoge kant, ik ben ik mijn zoektocht weinig andere tegengekomen die dit zouden kunnen, heb er nog wel 1 gevonden (Ricks Freeware Search Engine Maker) maar alle links die naar dat proggie zouden moet leiden zijn dood...Mijn vraag is weet iemand alternatieven het liefst freeware ?, maar shareware met een fatsoenlijke prijs is ook goed. Ik weet dat het verzoek om programma's tegen de policy is maar ik begin in rondjes te lopen met het zoeken naar een oplossing...
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !