Toon posts:

probleem met usb software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleempje met de software die bij een usb switch zit.

de opstelling is:
2 pc's
1 newstar usbswitch met 4 poorten
1 hp laserjet 1010

installatie van de drivers etc is goed gedaan.

Maar het is zo dat als je de pc/programma opstart, de settings van het programma weer weg zijn.

Er is geen mogelijkheid om de settings op te slaan oid.
Het programma is 1 bestandje en hoeft/kan niet geinstalleerd te worden, ook maakt het programma geen register wijzigingen aan, die ik mogelijk later zou kunnen terug draaien.

hoe zou ik nog kunnen oplossen ?

mvg,
Robin

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Over welk programma gaat het hier dan? En welke instellingen? Hier kunnen we niet zo heel veel mee :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het enige wat je kan instellen is de standaard device, dus in dit geval de hp laserjet 1010.

het programma is van newstar, dit regelt/communiceert met de autoswitch functie van het apparaatje.

Het kijkt zegmaar of de switch in gebruik is, wanneer die in gebruik is wordt de print opdracht lokaal in een soort wachtrij gezet.

het gaat om deze btw: http://www.newstar.nl/NSUSB421A.htm

het programmatje staat erook.

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

• Mammoth
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09-2019

Mammoth

I am BIG

Als ik die die driver uitpak, dan zie ik daar een installer.
Weet je zeker dat je niets hoeft te installeren, want voor een bestandje op zich wordt geen installer gebruikt. Heb je die al geinstalleerd?
Ik heb het over dit bestand.
Ik heb hem van de site waar jij een link naar had gemaakt.

edit:
Ik heb hem even geinstalleerd, en bij mij maakt hij gewoon registerveranderingen. Maar aangezien ik die usb switch niet heb, kan ik niet testen of hij ook werkt.

[ Voor 21% gewijzigd door Mammoth op 07-04-2005 10:10 ]

There could be only one, too bad it wasn't me

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reply,

tja op het bijgeleverde cdtje staat het bestand die dan op je bureaublad komt te staan.
Het programma maakt bij mij 2 registerkeys aan, hier staat de lokatie van het bestand en iets met hexadecimale getallen.

Die 2e met die hexadecimale getallen, hier heb ik een kopie van gemaakt na het instellen van de juiste printer in de programma settings.

Als ik de computer opnieuw opstart en deze registerkey opnieuw inlaad, dan veranderen de settings niet terug zoals ik ze van te voren had ingesteld.

is het mogelijk om de source van het programma eventueel aan te passen ? het programma is geschreven in delphi.

mvg,

Robin
Pagina: 1