Heej mensen,
Een vraag:
Ik heb een windows 2000 domein met 1 domeincontroller
Ik heb nog een windows 2000 server met Citrix MetaFrame XP erop.
Als ik een applicatie wil publishen, en users wil toekennen uit de AD op de domeincontroller gaat dat mis.
Als ik add user doe en voeg "domeinnaam\user1" toe, dan komt ie netjes in het lijstje te staan.
Klik ik ok, en ga naar de properties van de applicatie weer, en kijk bij de users dan staat er : "domeinnaam\?"".
Met het gevolg dat de domeinuser niet in citrix in kan loggen....
Dit is ook als ik policys wil aanmaken in citrix.
Een share aanmaken in windows, werkt wel gewoon goed...dus het komt alleen voor binnen citrix.
De citrix server is gewoon uitgerust met Terminal Service in apllication mode en heb de local policy aangepast dat de domein-users lokaal in mogen loggen.
Iemand een idee??
Alvast bedank!
Een vraag:
Ik heb een windows 2000 domein met 1 domeincontroller
Ik heb nog een windows 2000 server met Citrix MetaFrame XP erop.
Als ik een applicatie wil publishen, en users wil toekennen uit de AD op de domeincontroller gaat dat mis.
Als ik add user doe en voeg "domeinnaam\user1" toe, dan komt ie netjes in het lijstje te staan.
Klik ik ok, en ga naar de properties van de applicatie weer, en kijk bij de users dan staat er : "domeinnaam\?"".
Met het gevolg dat de domeinuser niet in citrix in kan loggen....
Dit is ook als ik policys wil aanmaken in citrix.
Een share aanmaken in windows, werkt wel gewoon goed...dus het komt alleen voor binnen citrix.
De citrix server is gewoon uitgerust met Terminal Service in apllication mode en heb de local policy aangepast dat de domein-users lokaal in mogen loggen.
Iemand een idee??
Alvast bedank!