Toon posts:

Arcserve 11 Na installatie W2K3 SP1 geen multiplex mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier zojuist Windows Server 2003 SP1 geinstalleerd, nu is het in Arcserve 11 niet meer mogelijk om een multiplex job aan te maken. Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe kan ik dit verhelpen. Ik heb gezocht in de KB van Computer Associates, maar daar kennen ze dit probleem niet.

Heeft iemand een idee? (behalve SP1 de-installeren)

Verwijderd

Heb je http://www.microsoft.com/.../servicepack/default.mspx doorgelezen en met name de veranderingen in veiligheid en firewall? Sp1 is erg ingrijpend wat dat betreft. Ik hoop ook dat dit een test server is trouwens :)

Verwijderd

Topicstarter
ik had dit gelezen, maar ik kon hier niet uit opmaken wat voor impact sp1 op Arcserve multiplexing zou hebben. Ik heb voor de veiligheid SP1 gedeinstalleerd, zodat vannacht de backup goed loopt.
Maar ik ben wel benieuwd naar de oorzaak.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:07
Support Arcserve V11 wel W2K3 Sp1?

Verwijderd

Topicstarter
arcserve werkt gewoon, backuppen ook. Maar nadat ik SP1 installeerde was het niet mogelijk om multiplexing in te schakelen

Verwijderd

Maar wat heb je nu allemaal zelf al uitgeprobeerd en gevonden? Heb je al eens met Arcserve gebeld of zij dit probleem kennen? Ik neem aan dat Arcserve ook wel logfiles heeft, staat daar misschien nog iets in? Krijg je foutmeldingen?
Pagina: 1