OWA afspraak maken -> mail undeliverable

Pagina: 1
Acties:

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Als ik vanuit OWA een afspraak in mijn agenda zet, dan krijg ik per omgaande een mail van het systeem dat een bericht niet afgeleverd kan worden.

================================================
Weergeven als webpagina
Your message did not reach some or all of the intended recipients.

Subject:
Sent: 1-4-2005 13:34

The following recipient(s) could not be reached:

System Attendant on 1-4-2005 13:34
The e-mail address could not be found. Perhaps the recipient moved to a different e-mail organization, or there was a mistake in the address. Check the address and try again.
================================================

Ik krijg geen fouten in de eventvwr en als ik het via Outlook doe krijg ik de melding ook niet. Uiteraard heb ik google en Technet al geraadpleegd, maar zonder resultaat....

Tjielp... een vogel.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42

_Arthur

blub

Wordt er van meerdere domeinen (dus bv bedrijf1.com bedrijf2.nl etc) gebruik gemaakt?

Graag wat meer info hoe het op dit moment technisch in elkaar steekt.

Verwijderd

Welke versie van Exchange? Welk service pack en eventuele post SP hotfixes draai je? op welk OS draait de client? Welke versie van IE? Heeft je system attendant mailbox wel een e-mail adres? Dat kan je checken met ldp.exe
met andere woorden: iets meer informatie graag :)

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Topicstarter
Sorry, iets meer info natuurlijk
het is een w2k3 server met Exch 2003 sp1. We maken gebruik van meerdere domeinen inderdaad. Ik heb ldp.exe gestart, maar wordt er in het eerste oogopslag niet echt wijs uit.... :(

De problemen doen zich voor bij alle versies van IE (van 5.5 tot 6.02)...

Tjielp... een vogel.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:42

_Arthur

blub

Bas schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:27:
We maken gebruik van meerdere domeinen inderdaad.
En elke gebruiker heeft dit probleem? Of zijn er ook gebruikers (die bijvoorbeeld een email-adres hebben in beide domeinen) die er geen last van hebben?

Anders maak eens een test gebruiker (of 2) aan die email-adressen heeft in elk domein dat je gebruikt. En test eens tussen deze 2 gebruikers.
Pagina: 1