Binnekort moet ik naar een feestje ter ere van het 25 jarige bestaan van het een of ander. Daarom leek het mij en wat vrienden leuk om zo'n hele grote kado-cheque te geven, net als van de postcodeloterij ofzo, of zo'n cheque van een meter breed of iets dergelijks. We zaten er aan te denken om het op A3 formaat af te laten drukken. Nu heb ik zojuist Publisher gestart, maar de templates die daar in zitten zien er echt niet uit! Heeft iemand een idee hoe ik dit het beste zelf kan maken? Is er een programma waar een goed template hiervoor in zit ofzo?
Kijk eens naar de mogelijkheden van programmas zoals rasterbator, waarmee je plaatjes leuker kan vergroten....
direct linkje
direct linkje
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Rasterbator lijkt me totaal overbodig mij een cheque die je waarschijnlijk gaat maken met vectoren. En een template gebruiken is wel wat lame, ga eens creatief doen zou ik zeggen. Probeer aan illustrator te komen, daarmee moet het gaan lukken.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Dit topic is gesloten.