Toon posts:

Internet Know How.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie en ik verwonder de vele foute stellingen die geplaatst zijn waaronder ook een stel van mij die ik niet zo goed heb kunnen onderbouwen door het missen van ervaring.

Maar ik zie hier veel mensen de ene na de andere provider afkatten. En dat gebasseerd op geen enkele ervaring of know how van hoe de zaken allemaal bij een provider geregeld zijn en waarom.

Een goed voorbeeld is dat ik las van iemand dat hij slechte ping tijden had naar een bepaalde host. Totaal niet onderbouwd dus geen andere ping tijden meegegeven en na een vraag wat voor provider heb je kwam hij aanzetten met casema. Tja... dan vraag ik me af weet iedereen wel waar hij het over heeft... Graag jullie mening erover. En ja je mag me afkatten tuurlijk waarom niet... Onderbouw het dan ook even :)

Verwijderd

geheel met je eens :)
ik doe zelf altijd via verschillende bakken op verschillende backbones tracen.. dan kan uiteraard ook via www.traceroute.org, als je niet die bakken tot je beschikking hebt...
en op die traceroutes ga ik bijv. een provider mailen, omdat serverpark plat ligt/te sloom is/routing rot is etc..