Toon posts:

emailadressen onthouden e.d uitschakelen. Waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Bij webmail vul je een emailadres is. Mijn pc onthoudt die dan voor de volgende keer. Ik wil dat niet. waar in Internet Explorer schakel ik dat uit? Ik kan het gewoon niet vinden.

Verwijderd

idd strontvervelend; net als in MSN messenger waar je een hele lijst krijgt. Geen idee waarom, maar met name geen idee hoe het uit te zetten is!

Verwijderd

Internet Options > Content > Autocomplete

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het! Mijn dank is groot! :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:56:
idd strontvervelend; net als in MSN messenger waar je een hele lijst krijgt. Geen idee waarom, maar met name geen idee hoe het uit te zetten is!
Dat is zeker heel lastig bij MSN Messenger maar je kan al die namen verwijderen. Dat kan je op de volgende manier doen:

- eerst zorgen dan je ook je verborgen bestanden kan zien
- Ga dan hier naar toe C:\Documents and Settings\"Joe gebruikersnaam kiezen"\Application Data\Microsoft
- In de map Microsoft zit een map met creditials (ik weet niet of ik het goed geschreven heb)
- Die map weggooien en je pc opnieuw opstarten
- En als het goed is zijn al de gebruikersnamen weg

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:56:
Dit is voorgoed uit te zetten op de volgende manier:
Open the Registry Editor, and navigate to the key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\ SYSTEM\ CurrentControlSet\ Control\ Lsa

Create a Value called "disabledomaincreds" and set it to "1".

Reboot will finalise the process.

Note: This is generally only usefull if you are setting up a system to be used by many users.

Key Details:

Machine Key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\ SYSTEM\ CurrentControlSet\ Control\ Lsa]
Value Name: disabledomaincreds
Data Type: REG_DWORD (DWORD Value)
Data Value: "1" = disable : "0" = enable

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

felzonnetje,

Op GoT stellen we toch meer eisen aan een topic dan dit:
  • Ten eerste willen we het OS in je topic titel hebben - zie hierover de Windows Operating Systems Policy.
  • Ten tweede horen vragen over webbrowsers zoals IE en Firefox niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen.
  • Ten derde mis ik in je topic een boel informatie (welke IE versie bijvoorbeeld?)
  • als laatste mis ik een boel eigen inzet - wat heb je zelf al geprobeerd en wat heb je zelf al gezocht om dit probleem op te lossen.
Al met al is dit dus op deze manier niet de bedoeling op GoT - ik ga je topic nog even verplaatsen naar Software Algemeen - vertel ons nog even wat meer relevante informatie ;)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
Pagina: 1