Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, Ik ben een nieuwe bezitter van een Medion 40600.
Ik heb deze van m'n broer gekocht en hij werkt uitstekend met de navigatiesoftware van Medion.
Nu heb ik een tomtom nav3 gekocht en geinstalleerd maar weet niet onder welke GPS ik deze moet plaatsen. Ik heb de Helpdesk van Medion gebeld maar daar heb ik 20 min aan de lijn gezeten a 0,15 en uiteindelijk hebben ze mij door verwezen naar deze site want degene die mij hielp kwam er ook niet uit.
Graag een reactie zodat ik ook tomtom kan gebruiken op m'n medion.
bedankt alvast. :*)

• _FlasH_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-11 11:51
Ik ben in het bezit van dezelfde PDA. TomTom3 heb ik wel aan de praatgekregen, je moet inderdaad een bepaald type GPS module selecteren. Na een paar keer proberen draaide hij zonder problemen, weet alleen niet meer welke keuze het was. Probeer het gewoon een paar keer uit zou ik zeggen!

Succes!

(PS. TomTom beviel me niet zo erg vergeleken met de standaard Medion software, dus die gebruik ik weer.)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:30

Sabbi

je denkt aan mij.

ik zou gaan voor NMEA op 4800 baud en dan gewoon al je compoorten aflopen of je connectie krijgt, grote kans dat het werkt... anders idem met SIRF... (If gps == bluetooth dan wel NMEA bluetooth kiezen he)

Verwijderd

Deze heeft over het algemeen als GPS instelling TomTom Navigator (als "muis") / Serial Cable on SP2.

Dit kun je dus veranderen bij het tabje "Gps" zoals je denk ik al wist.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allen die meegedacht hebben.
Ik heb hem op NMEA op 4800 baud com 1 gezet en heb nu 6 satellieten. _/-\o_

Jacques