Acer 1262LMi: Wireless weg na stand-by laptop

Pagina: 1
Acties:

• Sanderke
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-05 16:29
Ik heb een Acer Aspire 1362LMi. Prima laptop. Er is alleen 1 klein probleem:

als de laptop op stand-by gaat (door bijvoorbeeld het scherm dicht te klappen) is vervolgens de wireless network adapter verdwenen. Niet terug te vinden in de device manager. Netwerk werkt dus niet meer en moet ik opnieuw opstarten om weer verbinding te krijgen.

Iemand een idee?

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb zelf een Acer laptop gahad die daar een apart tooltje voor nodig had. Zonder dat tooltje werd mijn wifi switch op de zijkant altijd herkend als "off". Heeft mij ook even geduurd om erachter te komen dat ik dit tootltje nodig had, ik heb namelijk meteen een format gedaan toen ik dat ding kocht.

Wellicht dat bij jou na de stand by modus gebruikt te hebben dat tooltje ermee ophoudt, zodat je wifi switch gewoon uit staat. Heb je al geprobeerd om die een paar keer aan en uit te zetten na dat je je lapop in standby gegooid hebt?

• Sanderke
Ik heb volgens mij helemaal geen WiFi switch op de zijkant...

Verwijderd

Kan heel misschien ook te maken hebben met je Power Managment (zie eigenschappen wlan-netwerkadapter).

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Zit die switch bij jou niet aan de bovenkant? Ik weet bijna zeker dat die laptop een wifi switch ergens heeft zitten. Boven het toetsenbord wellicht? Zal vanavond op mijn werk even naar zo'n ding kijken, als we er nog eentje hebben staan...

• Sanderke
Bedankt. Ik heb inderdaad zo'n knopje. Boven het toetsenbord.
En dan gaat ie opnieuw netwerken zoeken en verbinden!!
Pagina: 1