Toon posts:

[ASP/PHP/?] Enkele profielkenmerken resulteren in 'uitslag'

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dat mensen met circa vijf Ja/Nee-vragen (radiobuttons met steeds twee opties) hun profiel aangeven en dat ze na het submitten, doorgestuurd worden naar een informatiepagina die op hun van toepassing is:

Bent u een man of een vrouw?
O Man
O Vrouw

Welke haarkleur heeft u?
O Donker
O Licht

Etc.

[Submit]

Bij vijf vragen, wordt de bezoeker naar één van de 32 (2*2*2*2*2) resultaten geleid.

Nu mijn vraag. Is zoiets eenvoudig te maken? Of bestaat hier wellicht al iets voor?

Mijn kennis over php, sql etc is overigens beroerd. Newbie warning dus.

Alvast bedankt!

Hans

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Is heel makkelijk te maken zelfs. Gewoon naar de GET- of POST-array kijken. Wordt in elke tutorial behandeld.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 18:51

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dat je kennis nogal beroerd is zoals je zelf aangeeft geeft niks. Maar voor mijn gevoel heb je nog vrij weinig onderzoek gedaan hoe je probleem op te lossen. Zoals -NMe- al aangeeft wordt dat in nagenoeg elke tutorial behandelt dus het moet wel lukken om daar zelf uit te komen.

Als het echt niet lukt en je een concrete vraag hebt open dan rustig een nieuw topic. Let wel even op P&W FAQ - De "quickstart".

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.