Toon posts:

Mohaa fps locked?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vanochtend is mijn fps in mohaa gelocked op 106. gisteren kwam hij nog over de 200/300

Ik heb een ati radeon 9800 pro.

Ik denk dat, om dit probleem op te lossen, een code in de console ingetikt moet worden.

Heeft iemand een Idee?

(lijkt me niet nodig om rest van pc specificaties in te vullen, omdat ik er van uit ga dat het een code in mijn console is die mijn fps lockt.)

alvast bedankt,

Rob

• Night89
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-11 21:26

Night89

Als je alles op een rijtje heb

maakt toch niet uit, je Monitor kan toch maar ongeveer 85 beeldjes P/s leveren ;)

Met Vriendelijke Groet,

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 07:43
Hoe kom je erbij dat er een code is die je maximale FPS zou unlocken?? (als dat zo is mag je deze melding negeren) Als je gisteren nog rustig meer dan 106 haalde en je hebt geen aanpassing gemaakt dan is dat wel een vreemde aanname..

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:27
Je bent een gamer of je bent een gamer, ja je frame rate is wel degelijk nog belangrkijk boven de 85 fps. Hoe hoger je frame rate hoe sneller je kan aimen. niet dat die 10e mili seconde je echt veel zal helpen maar toch. ik heb alleen geen idee hoe je et verranderd

Verwijderd

Er is inderdaad een commando voor console om je fps te unlocken. Ik heb hem ook gebruikt, maar kon hem na een herinstallatie niet meer vinden. Ik zal nog eens wat zoeken.

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:56
max_fps 500
dat werkt volgens mij (ik ben ex-MOHAA speler)

www.hetbsg.nl

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

max_fps 125 is een waarde die veel gamers gebruiken met spellen.

als je max_fps 0 doet is er geen max waarde en is ie dus "unlocked"

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 19:47

Garrett

Watercooler

Net geprobeerd: com_maxfps 333
en het werkt :)

Bij mij is de max 333, als ik 334 instel of hoger dan krijg je het geluid dat je loopt en je ziet je wapen ook iets bewegen... maar je staat wel stil... voer dus 333 als max in ;) (geen 1 april grap)

I love watercooling

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:29

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Garrett schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:28:
Net geprobeerd: com_maxfps 333
en het werkt :)

Bij mij is de max 333, als ik 334 instel of hoger dan krijg je het geluid dat je loopt en je ziet je wapen ook iets bewegen... maar je staat wel stil... voer dus 333 als max in ;) (geen 1 april grap)
Tja, Daarboven gaat de engine flippen denk ik. Zo hoog mogelijk is niet altijd beter. Dat is de reden dat veel mensen 125 gebruiken.
Pagina: 1