Toon posts:

cooler master 4-in-3 Device Module

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hier mischien of een coolermaster 4-in-3 Device Module ook in een chieftec dragon bigtower kan? en of je er veel voor moet aanpassen?

want ik heb ruimte nodig om mijn schijven kwijt te kunnen en ik vond dit wel een mooie oplossing omdat er een grote 120mm fan in zit in plaats van die iritante kleine ***fannetjes die in van die removable swapbay's zitten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb een 4 in 3 device in mijn Centurion zitten en als ik die zo naast mijn chieftec zie dan moet dat wel gaan passen. Houdt wel rekening met het feit dat je misschien wat handig bezig moet gaan met de drive rails die chieftec gebruikt. Maar passen zal het zeker.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
ja, kan prima. In mijn kast moest ik alleen ff wat dremelen, cdrom drives "glijden" op een klein randje normaal. Die moest er dus ff uit omdat de 4-in-3 anders niet pastte, maar goed, da's kleinigheidje.

en idd, 1x12cm fan is beter dan 2x4cm fan per schijf die per stuk na een jaar al ratelen als de ziekte...

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-02 06:23
Terw_Dan schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:23:
Ik heb een 4 in 3 device in mijn Centurion zitten en als ik die zo naast mijn chieftec zie dan moet dat wel gaan passen. Houdt wel rekening met het feit dat je misschien wat handig bezig moet gaan met de drive rails die chieftec gebruikt. Maar passen zal het zeker.
uiteindelijk............... >:)

ik denk dat het wel moet lukken en je moet een keuze maken of je kast een beetje ''modden'' of geen 4 in 1

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een beetje modden zul je idd wel moeten, maar goed, je bent een tweaker dus wat is dan het probleem.