Toon posts:

USB hub???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Iiyama VMP451 19".
Daar zit dus zo'n mooie USB hub in. Hoeven mijn muis en mijn webcam niet meer helemaal achter het bureau langs. Allemaal heel mooi maar HIJ DOET ET NIET!.

Nou heb ik in dat boekje van Iiyama gelezen dat dat zou kunnen liggen aan het feit dat er op je mobo eigenlijk ook al een hubje zit. En dat je dit via het bios moet enablen dat er nog een andere Hub is. Maar ik kan dit nergens vinden.... Wie Helpt???

Zie specs hieronder.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zou best kunnen... maar het lijkt me sterk... In m'n bios heb ik NIETS aangegeven om m'n Dynalink USB-hubje aan te sluiten... ding deed het gewoon. Ik vermoed eerder dat het een hub is zonder versterker (oid). Ik heb een microsoft Internet Keyboard Pro. Daar zit ook een usb-hubje in... maar die kan ik alleen gebruiken voor usb-apparaten die weinig stroom vreten (zoals m'n MS intellieye explorermuis). Als ik m'n webcam op m'n keybord aansluit, krijg ik een foutmelding van windows dat het apparaat te zwaar is/teveel stroom vraagt (OID) voor die hub....
Kweet dus niet of dit bij jou de oorzaak is, maar is wel mogelijk...
Succes

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Meestal moet je er wel een voeding op aansluiten ja (ik kan me in ieder geval een Philips monitor-usb-hubje herinneren met een voedingsaansluiting).

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

indeed.. heeft m'n dynalinkhubje wel, m'n keyboard niet.....

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg geen foutmelding ofzow maar hij doet het gewoon _helemaal niet_.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

kweet de oorzaak dus niet... maar twas een mogelijke oorzaak.... misschien ligt het ook aan het OS wat je gebruikt...

Verwijderd

Topicstarter
WinMe
Kan het niet aan liggen. Want als ik die Hub niet gebruik geeft ie bij het booten wel een lampje.
Pagina: 1