Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Moeilijkheden bij verkrijgen wachtwoord/activation key?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:23
Ik plaats dit bericht mede namens een vriend die zich een hele tijd geleden heeft aangemeld op dit GoT, maar zijn username/wachtwoord kwijt is. Hij krijgt dus ook de melding dat zijn emailadres al in gebruik is wanneer hij opnieuw probeert te registreren. Je krijgt dan een aantal opties voorgeschoteld. Helaas lijkt geen enkele van deze opties te werken.

Wachtwoord opvragen resulteert in een error die zegt dat er geen username of emailadres is ingevuld (terwijl dat toch echt wel het geval is), en alle activation key pagina's geven de melding dat er geen activatie-key gevonden is, en dat er een nieuwe aangemaakt moet worden, helaas geeft die pagina weer exact dezelfde mededeling.

Als er meer informatie nodig is kan ik de 'interne error identificatie' nog wel posten, maar zou graag eerst horen of dit een bekend probleem is en of er een oplossing voor is.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Om welke nick gaat het precies ? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Terranca
het ging als het goed is om de nickname "maxcode"

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

is dat deze user: maxcode ?

Intentionally left blank

• Terranca
That's the one :) al een idee waar het aan ligt?

[edit]
Kan je met vertellen welke extensie het mailadres heeft? dit moet nml een @greenchili.nl adres zijn, anders is het een andere namelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Terranca op 01-04-2005 01:35 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Terranca schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 01:29:
[...]

That's the one :) al een idee waar het aan ligt?

[edit]
Kan je met vertellen welke extensie het mailadres heeft? dit moet nml een @greenchili.nl adres zijn, anders is het een andere namelijk.
De extensie is maxcode.com

Intentionally left blank

• Terranca
Croky schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 01:37:
[...]

De extensie is maxcode.com
Dat is een inmiddelse bejaarde account, naar ik heb vernomen. Dat domein zal wel allang verlopen zijn. Het gaat om een recente account met als emailadres [censuur]@greenchili.nl (de nickname weet ik bij god niet). Blijkt dat ik verkeerd geinformeerd ben, ik dacht dat hij die account al heel lang had, blijkt dat hij pas heel recent op het bovenstaande adres een account heeft gemaakt, maar geen activatiecode etc heeft gehad. Excuses hiervoor.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

er is een nieuwe passwordmail onderweg naar het account behorende bij dat email adres

Intentionally left blank

• Terranca
Croky schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 01:58:
er is een nieuwe passwordmail onderweg naar het account behorende bij dat email adres
Ik dank u hartelijk :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

solved dan I presume :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.