Ik wil graag een andere videokaart gaan kopen, omdat ik over een paar dagen een lcd-tv ga kopen. Dit is een tv met vga en dvi aansluitingen en ik zou deze dus ook graag voor mijn pc willen gebruiken.
Ik heb momenteel een 17"iiyama tft welke is aangesloten via vga op een geforce 2 mx 400 videokaart (deze videokaart heeft net als mijn tft alleen de mogelijkheid voor vga).
Ik wil dus een nieuwe videokaart gaan kopen om alle twee de schermen aan te kunnen sturen, en dus zou je denken dan koop je een nieuwere 3d kaart, hebben eigenlijk allemaal wel 2 monitor aansluitingen.
Geloof me dat zou ik ook het liefst willen, echter heb ik een standaard HP pc (nee niet gelijk lachen) en daar zit dus maar een klein voedinkje in, namelijk 200 watt. Deze voeding heeft een afwijkend formaat en ik kan dus geen nieuwe voeding voor mijn pc kopen.
Het is een systeem met een
- amd athlon 1900+ (palomino)
- Geforce 2 mx 400 videokaart
- dvd brander van nec
- audigy 2 geluidskaart
- 768 mb geheugen
- standaard harde schijf van 60gb (hangt een 2e van 10 gb in)
- standaard lan aansluiting
Mijn vraag is dus bestaat er een dual screen videokaart welke een gelijkbaar wattage heeft als de geforce 2 mx400, of wordt het toch echt tijd voor een nieuwe pc
. Het liefst zou ik de videokaart iets beter dan deze zien, maar dat is niet noodzakelijk, gebruik hem namelijk niet primair voor games.
Ik heb momenteel een 17"iiyama tft welke is aangesloten via vga op een geforce 2 mx 400 videokaart (deze videokaart heeft net als mijn tft alleen de mogelijkheid voor vga).
Ik wil dus een nieuwe videokaart gaan kopen om alle twee de schermen aan te kunnen sturen, en dus zou je denken dan koop je een nieuwere 3d kaart, hebben eigenlijk allemaal wel 2 monitor aansluitingen.
Geloof me dat zou ik ook het liefst willen, echter heb ik een standaard HP pc (nee niet gelijk lachen) en daar zit dus maar een klein voedinkje in, namelijk 200 watt. Deze voeding heeft een afwijkend formaat en ik kan dus geen nieuwe voeding voor mijn pc kopen.
Het is een systeem met een
- amd athlon 1900+ (palomino)
- Geforce 2 mx 400 videokaart
- dvd brander van nec
- audigy 2 geluidskaart
- 768 mb geheugen
- standaard harde schijf van 60gb (hangt een 2e van 10 gb in)
- standaard lan aansluiting
Mijn vraag is dus bestaat er een dual screen videokaart welke een gelijkbaar wattage heeft als de geforce 2 mx400, of wordt het toch echt tijd voor een nieuwe pc
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 01:38 ]