Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mac OS X 10.4 Tiger is gold master

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Afbeeldingslocatie: http://reviews.zdnet.co.uk/i/z/rv/2004/06/apple-tiger-300x350.jpg
Apple Computer's next-generation operating system, Mac OS X 10.4 Tiger, is now complete, AppleInsider has learned.

According to sources, Apple earlier today declared build 8A428 of Tiger gold master.
Sources expect Apple to announce the completion of Mac OS X 10.4 Tiger as early as tomorrow, April 1st.
Tiger is expected to hit retail stores in the second half of April
Bron: http://www.appleinsider.com/article.php?id=976

Ik schat de kans erg groot in dat de Tijger vandaag wordt vrijgelaten, en kan vanzelfsprekend niet wachten om 'm uit te proberen. Hoewel we het DVD'tje natuurlijk allemaal bij Apple gaan kopen, ben ik wel benieuwd wie als eerste Gold Master ervaringen kan delen :).

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

Ik denk dat ik het ga bestellen zodra het mogelijk is, hoewel ik hardstikke tevreden ben met 10.3 (Panter) is de snelheidswinst in 10.4 toch wel aanmerkelijk heb ik begrepen. (8-10% hoorde ik!)

Verder heb ik helemaal niks gelezen over Tiger nog, wat er nieuw en veranderd zou zijn zegmaar, dus ik ga me er eens in verdiepen :)

Bericht hierboven

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mja, maar het is morgen (vandaag :P) wel 1 april. Dus ik blijf nog een beetje sceptisch.

Desalniettemin ga ik Tiger als ie uitkomt zeker kopen. Zitten toch weer een hoop leuke nieuwe dingen in.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-11 14:02
Ik doe met Daedalus mee :Y) 1 April is toch wel een zieke datum om idd de markt te raken.

Aan de andere kant, zolang hij nog niet uit is, blijft Gentoo lekker doorstomen op de G5; totdat 10.4 eindelijk uitkomt, om eens lekker onder de pijnbank te leggen }) .

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Voor het eerst in lange tijd toch maar weer besloten om een OS los aan te schaffen. Ik denk dat het zeker wel de moeite waard is, ik ga er vanuit dat mijn powerbook g4 met 512mb het wel trekt en anders alsnog maar een gig geheugen erbij :)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Eindelijk de lang verwachtte dag :)
Ik wacht met aanschaf van PowerBook op Tiger ;)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31
Ik wacht met aanschaf van iBook en Mini op Tiger :) De verwachtingen rondom een simpele point release zijn volgens mij zelden zo hooggespannen geweest, ik hoop dat het die ook waar gaat maken...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
oja, ik wacht ook ff met me ibook 12", schijnt dat die ook betere specs krijgt bij tiger, meer ram en iets meer mhz

PSN: djmurcielago

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Maarrrrr het blijft een gerucht :)

En aan geruchten doen we niet, tenzij er meer dan 3 sites het nieuws melden (en niet van elkaar ;))

Mocht dat zo zijn, neem ff contact met een modje op - dan openen we hem wel weer.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.