Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[j2ee] Wanneer JSF 1.2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand wanneer de release versie van JSF 1.2 uitkomt?

Het lijkt een ontzettende opzoek vraag, maar na een tijdje over het net struinen kan ik echt nergens een datum vinden. Wel staan er wat data over beta's en over draft reviews, maar niks over de release datum, niet eens een ruwe periode (zoals q4 2005 ofzo).

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://jcp.org/en/jsr/detail?id=252

Kan je meer lezen over de toekomst van JSF 1.2:

Final Release: This will occur at the time of the J2EE 5.0 Final Release.

[ Voor 32% gewijzigd door ronaldmathies op 01-04-2005 10:48 ]

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Verwijderd

Topicstarter
Ik had die gelezen ja, maar net over dat stukje heen gelezen denk ik ;)

Iniedergeval, die final release van J2EE 5.0 is dan weer:

.. J2EE 5.0, the next release of the JavaTM 2 Platform, Enterprise Edition, targeted to ship in the second half of 2005.

Second half, zal dus ergens rond november/december zijn.

Verwijderd

Jammer alleen dat in JSF 1.2 hoofdzakelijk fixes zitten. Persoonlijk ben ik meer geintresseerd in JSF 2.0, hoewel de fixes meer dan welkom zijn ;).

Ik hoop trouwens wel dat men bij 1.2 de release date haalt.

Verwijderd

Volgens mij is in dit stadium fixes belangrijker. Vergeet niet dat JSF gloedje nieuw is. De eerste bedrijven gaan het nu pas gebruiken. In dit vroege stadium zullen er nog veel kinder-ziektes zijn, deze kunnen beter eerst opgeheven worden zodat het tenminste in produktie kan worden toegepast.

Uitbouwen op features kan later dan wel.

( hoewel als devver zijnde ik natuurlijk ook liever mooie leuke features zie ;) )

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:52:
Volgens mij is in dit stadium fixes belangrijker. Vergeet niet dat JSF gloedje nieuw is. De eerste bedrijven gaan het nu pas gebruiken. In dit vroege stadium zullen er nog veel kinder-ziektes zijn, deze kunnen beter eerst opgeheven worden zodat het tenminste in produktie kan worden toegepast.

Uitbouwen op features kan later dan wel.

( hoewel als devver zijnde ik natuurlijk ook liever mooie leuke features zie ;) )
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik zou ook niet willen dat de fixes tegelijk komen met de nieuwe features. De nieuwe features zou ik als devver graag hebben om het werk makkelijker te maken :). Inprincipe voldoen de huidige features wel en anders kan je ze altijd nog zelf schrijven (wat soms toch enige tijd kan vergen).
Pagina: 1