show je computer topic aanmaken

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:11
Hallo,

Ik ben wel nieuwsgierig naar de manier en omgeving van anderen waar zij hun pc hebben staan en daarvoor zou ik graag een " Show je computer/werkplek" willen aanmaken. Maar ik heb geen hk access en zou daarom graag het topic in een andere sub forum willen openen.

Dus mijn eigenlijke vraag is: Mag ik dit topic aanmaken (zonder dat het meteen gesloten wordt) en in welk sub forum.

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit soort topics zijn echt topics die uitermate geschikt zijn voor de HK - dat je daar geen toegang toe hebt betekent helaas niet dat je dan maar ergens anders 'hk topics' kan openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:11
Ik heb er een tijdje geleden al aanvraag voor gedaan en daar kwam uit dat ik niet ben toegelaten en het over een half jaar nog maar eens mag proberen.

Ook kan het erg leuk zijn voor de tweaker die geen hk toegang hebben om toch eens te zien hoe een ander het thuis heeft staan.

(mensen, begrijp mij niet verkeerd dit is niet een aanvraag tot hk access maar een aanvraag om een topic ergens te plaatsten omdat ik geen hk access heb om de andere topics hierover te lezen)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

shure-fan schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:26:
en het over een half jaar nog maar eens mag proberen.
Pas 3 maanden na het versturen van deze mail kun je weer toegang aanvragen.
;)

Het onderwerp kan best interessant zijn voor mensen zonder HK toegang, het onderwerp zelf hoort in de Huiskamer thuis. Het is opsommerig en heeft verder ook totaal niets met tech te maken :)

Ik zou verder geen ander subforum weten waar het zou horen.
Pagina: 1