Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Lees dit eens 
jij mag er ook in: [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]
jij mag er ook in: [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit soort topics zijn echt topics die uitermate geschikt zijn voor de HK - dat je daar geen toegang toe hebt betekent helaas niet dat je dan maar ergens anders 'hk topics' kan openen
...en al had je HKXS, dan was 't niet origineel, helaas. 
hoe ziet jou werkplek eruit?
Post hier je werkplek!
show je werkplek
Relaxte Werkplek (laat je foto's zien)
Hoe ziet de werkplek van een Tweaker eruit?
Hoe ziet jou werkplek eruit?
[rml][ ?] Werkplek foto's[/rml]
Post hier je kamer/werkplek!
...en zo zijn er nog wel 100 topics te vinden.
hoe ziet jou werkplek eruit?
Post hier je werkplek!
show je werkplek
Relaxte Werkplek (laat je foto's zien)
Hoe ziet de werkplek van een Tweaker eruit?
Hoe ziet jou werkplek eruit?
[rml][ ?] Werkplek foto's[/rml]
Post hier je kamer/werkplek!
...en zo zijn er nog wel 100 topics te vinden.
Ik heb er een tijdje geleden al aanvraag voor gedaan en daar kwam uit dat ik niet ben toegelaten en het over een half jaar nog maar eens mag proberen.De Wannabee schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 22:46:
Lees dit eens
Ook kan het erg leuk zijn voor de tweaker die geen hk toegang hebben om toch eens te zien hoe een ander het thuis heeft staan.
(mensen, begrijp mij niet verkeerd dit is niet een aanvraag tot hk access maar een aanvraag om een topic ergens te plaatsten omdat ik geen hk access heb om de andere topics hierover te lezen)
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
shure-fan schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:26:
en het over een half jaar nog maar eens mag proberen.
Pas 3 maanden na het versturen van deze mail kun je weer toegang aanvragen.
Het onderwerp kan best interessant zijn voor mensen zonder HK toegang, het onderwerp zelf hoort in de Huiskamer thuis. Het is opsommerig en heeft verder ook totaal niets met tech te maken
Ik zou verder geen ander subforum weten waar het zou horen.
Pagina: 1