Heb net een nieuwe pc inelkaar...
Asus a8n-sli deluxe
amd athlon fx55
4 x 512 mb corsair geheugen (compatible, met mobo, type... met die ledjes erop)
audigy 2 zs
1x sata wd740 10.000 rpm schijf
1x sata 300 gb maxtor
2 x asus 6800gt
msi sata dvd-cdrw combo
plextor dvd writer
voeding Antec NeoPower 480 480 Watt
als cooler voor de proc heb ik niet de originele cooler, maar de Zalman CNPS7000B-AlCu
de proc is idle rond de 56 graden c.
na ja hoe dan ook... windows sp2 geinstalleerd... geen probleem, drivers geinstalleerd, toen ging het mis, erg onstabiel. Nieuwe drivers van alles, en nieuwe bios en alles draait als een tierelier.
alles mooi klaargemaakt, wilde ik ff 3dmark 2005 proberen, eerste 2 minuten lopen goed, dan gaat ie langzamer, en baf..... hele pc vast!
opnieuw starten, temp checken. 62 graden van de proc
even spelletje proberen. spel start prima, totdat ik daadwerkelijk wil spelen, loop de pc ook weer vast!
Heb al wat dingen geprobeerd, mem test... geheugen is goed.
een fx55 mag volgens mij wel 75 graden worden. dus 62 is ook geen probleem. maar kom er nu niet meer uit!
iemand die een andere oorzaak zou kunnen bedenken?
Asus a8n-sli deluxe
amd athlon fx55
4 x 512 mb corsair geheugen (compatible, met mobo, type... met die ledjes erop)
audigy 2 zs
1x sata wd740 10.000 rpm schijf
1x sata 300 gb maxtor
2 x asus 6800gt
msi sata dvd-cdrw combo
plextor dvd writer
voeding Antec NeoPower 480 480 Watt
als cooler voor de proc heb ik niet de originele cooler, maar de Zalman CNPS7000B-AlCu
de proc is idle rond de 56 graden c.
na ja hoe dan ook... windows sp2 geinstalleerd... geen probleem, drivers geinstalleerd, toen ging het mis, erg onstabiel. Nieuwe drivers van alles, en nieuwe bios en alles draait als een tierelier.
alles mooi klaargemaakt, wilde ik ff 3dmark 2005 proberen, eerste 2 minuten lopen goed, dan gaat ie langzamer, en baf..... hele pc vast!
opnieuw starten, temp checken. 62 graden van de proc
even spelletje proberen. spel start prima, totdat ik daadwerkelijk wil spelen, loop de pc ook weer vast!
Heb al wat dingen geprobeerd, mem test... geheugen is goed.
een fx55 mag volgens mij wel 75 graden worden. dus 62 is ook geen probleem. maar kom er nu niet meer uit!
iemand die een andere oorzaak zou kunnen bedenken?
Walk without Rythm, and you won't attract the worm!