Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug?] 'Bekijk bericht' werkt niet meer?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 't vanmiddag op m'n werk (IE 6), en nu net weer thuis (Mozilla): na het klikken op de 'Bekijk bericht' button wordt het scherm helemaal blanco. Lijkt me niet echt de bedoeling... :)
In beide berichten zaten wel blokhaak-codes (code=... in het bericht van vanmiddag, en zonet bold), maar of dat ermee te maken heeft weet ik niet.

Dit bericht kon ik wel weer goed bekijken...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En een (harde) refresh maakt geen verschil?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Right, dit probleem kan ik bevestigen; ik heb het laatst ook twee keer gehad toen ik iets wilde posten in P&W, met codeblokken erin.

Submitten van het form geeft een blanco scherm. Als je dan F5 drukt dan krijg je zo'n waarschuwing of je zeker weet dat je die POST-values opnieuw wilt verzenden. Doe je dat, dan komt je bericht wel gewoon goed door... Ik heb 't een paar keer gehad.

Bij mij gebeurde 't overigens in Firefox 1.0.1. :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Verwijderd

Topicstarter
Nope, ^F5 deed niks. De enige optie was Backspace, maar dan kom je weer terug in het topic voordat je was begonnen met je reply in te tikken (ik gebruik vrijwel altijd het Quick Reply venstertje).

• NMe
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Superdeboer schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 21:25:
Right, dit probleem kan ik bevestigen; ik heb het laatst ook twee keer gehad toen ik iets wilde posten in P&W, met codeblokken erin.

Submitten van het form geeft een blanco scherm. Als je dan F5 drukt dan krijg je zo'n waarschuwing of je zeker weet dat je die POST-values opnieuw wilt verzenden. Doe je dat, dan komt je bericht wel gewoon goed door... Ik heb 't een paar keer gehad.

Bij mij gebeurde 't overigens in Firefox 1.0.1. :)
Hetzelfde hier, al een paar weken trouwens. Zo'n refresh lost het telkens weer op bij mij, vaag dat dat bij TS niet lukt. Ik geloof dat ik hier een paar weken geleden ook een topic over gezien heb, maar ik kan het niet meer vinden. :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
Bij het posten ('Verstuur bericht') werkt F5 hier wel (net nog gehad bij een reply in P&W), maar bij 'Bekijk bericht' bleef 'ie hier blanco. Geen melding of ik de POSTDATA dingen opnieuw wilde versturen, gewoon nada.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt er op dat de highlighter op 1 van de webservers loopt te bokken

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Zou best kunnen... In alle gevallen ging het om een bericht met [code=delphi] blokken.

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Ik heb het deze week een aantal malen gehad, is eigenlijk alleen gebeurd nadat ik FF heb geupdate naar versie 1.0.2. Het gebeurt ook bij css en html code blokken.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Rowanov schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 15:04:
Ik heb het deze week een aantal malen gehad, is eigenlijk alleen gebeurd nadat ik FF heb geupdate naar versie 1.0.2. Het gebeurt ook bij css en html code blokken.
Persoonlijk had ik het al eerder, als het overigens hetzelfde probleem is :) .

DM!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:55

Zoefff

❤ 

Het is maar goed dat ik nog even de laatste bug topics ben langsgegaan, anders had ik een dubbel topic geopend. Heb er dus ook last van, idd bij het plaatsen van codeblokken.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi fluit onschuldig en moffelt dit topic even weg O-)

fixed

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.