Probleem met een nieuwe Asus WL500GX Deluxe

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik heb vanmiddag een WL 500G Deluxe gekocht ter vervanging van mijn WL500G.
Ik dacht nl. dat de pigstail van de antenne kapot was. :?
Het probleem is nl. dat ik geen verbinding kreeg met mijn WL 500 G totdat ik de antenne los schroefde. :(
Het probleem is dat ik met mijn nieuww WL500GX Deluxe ik hetzelfde probleem heb. :(
Ik krijg geen verbinding met mijn nieuwe WL500GX zonder dat ik de antenne los schroef.
Mijn oude WL500G heeft het 1,5 jaar vol gehouden zonder problemen. :)
Ik heb er niets aan veranderd, Ik heb hem niet verplaatst en ik heb er niets bij in de buurt gezet dat interferentie afgeeft.
Wie weet wat ik hier aan kan doen. _/-\o_
Ik denk er aan om dit ding morgen meteen terug te brengen en een ander merk te kopen. :'(

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Verwijderd

JEV schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:23:
Ik heb vanmiddag een WL 500G Deluxe gekocht ter vervanging van mijn WL500G.
Ik dacht nl. dat de pigstail van de antenne kapot was. :?
Het probleem is nl. dat ik geen verbinding kreeg met mijn WL 500 G totdat ik de antenne los schroefde. :(
Het probleem is dat ik met mijn nieuww WL500GX Deluxe ik hetzelfde probleem heb. :(
Ik krijg geen verbinding met mijn nieuwe WL500GX zonder dat ik de antenne los schroef.
Mijn oude WL500G heeft het 1,5 jaar vol gehouden zonder problemen. :)
Ik heb er niets aan veranderd, Ik heb hem niet verplaatst en ik heb er niets bij in de buurt gezet dat interferentie afgeeft.
Wie weet wat ik hier aan kan doen. _/-\o_
Ik denk er aan om dit ding morgen meteen terug te brengen en een ander merk te kopen. :'(
Heb je al naar de antenne van je wifi kaart gekeken dan ? Ik heb dit ook wel eens gehad, dat lag toch uiteiderlijk aan de client.

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Hoop het niet.
Het is nl. een nieuwe centrino laptop met ingeboude antenne.
Deze krijgt verbinding zodra de antenne er af is. Antenne erop, verbinding weg.
En de andere computer krijgt totaal geen connectie. Zelfs niet met de antenne eraf.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Verwijderd

kzou het toch eens gaan proberen met een andere client

• Mushjkin
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02 16:50
Verplaats je Router eens voor de gein een meter of twee.
bij mij scheelde het.

(\__/)

Verwijderd

Bietje oud he ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.